Gå til innhold

Tippeligaen - 2005

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. VIF

2. SK Brann

3. Viking

4. RBK

5. Start

Tror nok desverre for LarsP sin del at det blir:

1. Vif

2. Viking

3. Start

4. Brann

5. Lyn

håper ikke Lyn kommer så høyt, men de vil nok det sett realistisk. Start kommer nok ikke til å sprakke veldig, men vinner ikke siden Norges beste lag (Vif) tar dem. Brann vil nok heller ikke gjør det bedre, de har en god stall, men sliter med sammspillet til tider og veldig på bortebane. Viking blir en outsider som er jevne og vil holde seg høyt.

RBK har levd på 40 åringer i en årrekke på tide at de går på snørra. De handler feil, bruker feil spillere og ledelsen øderlegger alt ved å ikke støtte opp rundt Hansen (ja han er dårlig).

Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg er hvordan alle 14-åringer i Norge kommer med utrop allà "haha, LOL - Rosenborg suger!11ONeone". Er det rette måten å takke det laget som har    gitt norsk fotball internasjonal anerkjennelse?

Veldig enig... Er utrolig irriterende med dritunger som liksom hater RBK, siden de alltid har vært best...

Må bare fortelle om en jeg kjenner som er vif og manu fan... Da rbk møtte arsenal i CL i fjor, holdt han med arsenal, selvom han egentlig hater klubben... Dette fordi rbk nettopp hadde vunnet seriegull rett foran nesa på vif...

Utrolig barnslig.... Sånt gjør meg veldig sint...

Greit at det var gøy å mobbe da RBK hadde en dårlig start på sesongen, men at det fortsatt er så gøy å komme med kommentarer som lyder

"hahahahahahaaahahaha.. RBK suuuuuuger, vif duuuuuuger!! rbk er et søplelag!! haha håper de rykker ned"

det fatter jeg ikke..... syns faktisk litt synd på de som sier sånt...

Men en ting er vaffal sikkert; Jeg kommer til å støtte klubben jeg har heiet på de siste 10-11 årene, om de så skulle havne i 2 div.... :w00t:

Lenke til kommentar

Tipper...

1. Vålerenga

2. Start

3. Viking

4. Lillestrøm

5. Brann

Har god tro på at det er VIF som tar gullet i år. Tror ikke Start klarer å holde denne ledelsen helt i mål, men de rakner nok ikke helt, og kommer nok til å plassere seg i toppen. Viking er et lag som har gjort det bra i år, og det kommer nok til å fortsette. Blir veldig spennende å følge kampen Viking - Start neste mandag.

Lillestrøm er et lag jeg også har tro på kan klare seg bra. De er, som vi har sett, veldig sterke på hjemmebane, og kan få en god plassering. Brann er et lag vi alltid kan regne med. De har hatt et par smeller i det siste, men jeg tviler på at det faller helt sammen.

Når det gjelder Rosenborg så tror jeg de havner sånn omtrent midt på tabellen. Omtrent der de ligger nå.

Lenke til kommentar
Sånn, nå kan vi more oss i denne tråden med ordentlig topic.

For å svare på topic:

Nei, det er ikke over for Rosenborg. Eneste forskjellen er at det nå er en mye hardere kamp om eliteserietittelen.

Rosenborgs enevelde er kanskje over, men tror nok at troillongan vil kjempe i toppen -ganske- mange år til.

Lenke til kommentar
Syns det var bra i perioder, men nå må de slutte å misse på alle straffene.... To stykker på rad nå... Ikke bra nupe.gif

Straffa var bra den, hard og bra plassert borte ved stanga. Men det var en kanonredning av 'bestefar' Reitmeier. Trur nok sjansene til RBK er borte nå, men med Høgmo som sjef, kan de nok klatre litt oppover.

Men Start sprekker ikke. Selv uten seier over Viking vil de toppe tabellen. Og det er ingenting enda, som tilsier at de har blir noe svakere.

Brann er ihvertfall hektet av. De solgte nok en medalje da Kvisvik gikk til FFK. Og når Andresen i tillegg er mye skada, trur jeg bergenserne får det tøft.

Blir nok de 5 i toppen nå som kommer til å sloss om medaljene. Hvem som helst av de kan vinne, men jeg tipper Start gjør det.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
trist, men RBK fikk et ordentlig trøkk da Nils Arne slutta.

Kan ikke si meg helt enig der. 2003-sesongen, under Åge Hareides ledelse, var en av de beste på noen år, selv om de ikke kvalifiserte seg til Mesterligaen.

Hadde Hareide fortsatt som trener, og fortsatt generasjonsskiftet, hadde RBK ikke vært i den samme krisen, mener nå jeg. Trenerene etter han, har ikke vært blant de øverste på lista til Bratseth akkurat.

Trist for en RBK-supporter å se laget nå for tiden. Irriterer meg litt over alle som plutselig ikke holder med Rosenborg lenger, fordi de ikke vinner lenger.

Medalje er mulig, men det må snu snarest.

Brann viser svakhetstegn med et par skader og et lite smart salg, blir spennende å se hvordan Start takler det i kveld mot Viking, som ser veldig sterke ut.

I kvitt og svart, for alltid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...