holvik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har innstalert medfølgende programmvare (Pinnacle Studio Plus ver.9.4.3). Nå trodde jeg det skulle vere en smal sak å få lagt inn alle mine kjære video 8 kassetter på harddisken ,for så og brenne de ut på dvd plater. Jeg kobler Dazzle'en i en USB2 port og kobler så til kameraet (Sony CCD-TR411E). Jeg velger "capture video" ,og velger Dazzle'en som kilde. Nå til problemet : Når jeg slår på kameraet (Power knappen) låser alt seg. Jeg må da restarte maskinen for å få kontakt igjen. Håper noen kan hjelpe meg videre. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Pinnacle har vel vært ca det mest ustabile programmet jeg noen gang har vært borti, så jeg lurer på om det er best om du oppdaterer Pinnacle eller bruker et annet program? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg har oppdatert Pinnacle, har også lastet ned drivere til DVC 90 på pinnacle sine sider til ingen nytte. Forslag til andre programmer som kan benytte DVC 90 mottas med takk. Endret 3. august 2005 av holvik Lenke til kommentar
holvik Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Har prøvd Dazzle'en og kameraet på naboens maskin (Pinnacle software) ,maskinen hans låste seg også. Prøvde så Ulead DVD Moviefactory på min egen maskin ,samme resultat. Dette tyder på ,slik jeg ser det ,på at Dazzle'en er defekt. Kan det vere noe med kameraet ? Ville vere rart da det fungerer på TV'en. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan bare si at jeg har samme problem...D R I T! Men Pinnacle studio ser ut som et ok program... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg er bare nybegynner selv, men noen triks har jeg lært allerede. 1. Har du rette drivere til Dazzle DVC 90? Hos meg, på w2k ble ikke riktive driver lagt inn. 2. Prøver du å capture til høyere kvalitet en hva din pc takler? Jeg klarer 5000 Kbits mpeg2, men prøver jeg 6000, så mister jeg forbindelsen til dazzelen, jeg får feilmelding om at det mangler drivere til denne og annet tull. 3. Du bør jobbe på en NTFSpartisjon. Pinnacle splitter ikke filen i capture ved 4GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå