BigJackW Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Men han "Tebo" han spurte om hvem som hadde laget "A whiter Shade of Pale" da sa en "Prøv Sticky" hva menes med det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men han "Tebo" han spurte om hvem som hadde laget "A whiter Shade of Pale" da sa en "Prøv Sticky" hva menes med det? At han skulle se i denne. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men han "Tebo" han spurte om hvem som hadde laget "A whiter Shade of Pale" da sa en "Prøv Sticky" hva menes med det? At han skulle se i denne. Og takket være noen med litt for lite å gjøre så ligger svaret der på forhånd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men han "Tebo" han spurte om hvem som hadde laget "A whiter Shade of Pale" da sa en "Prøv Sticky" hva menes med det? At han skulle se i denne. Og takket være noen med litt for lite å gjøre så ligger svaret der på forhånd Og det gjorde det i tråden han spurte også, eller, svaret lå der. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men han "Tebo" han spurte om hvem som hadde laget "A whiter Shade of Pale" da sa en "Prøv Sticky" hva menes med det? At han skulle se i denne. Og takket være noen med litt for lite å gjøre så ligger svaret der på forhånd Og det gjorde det i tråden han spurte også, eller, svaret lå der. Da vet han det dobbelt så godt nå Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, han vet det dobbel så godt nå Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Et ord: http (som i http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=452230&st=140&hl=). Lurer litt på hva det betyr. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du lurer på hva HTTP betyr (om jeg forstod det riktig)? HyperText Transfer Protocol Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hva betyr "Jaok" ? Veldig enkelt, ja ok. Man kan også kun svare ok. Kan ofte være et litt ironisk svar. "Jeg eier alle i dataspel" "Jaok" Ikke at ja og ok ikke kan brukes som ironiske svar. Men synes det forekommer oftere ved bruk av jaok. Endret 7. oktober 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
irio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Where the rubber meets the road" Hva er dette? En på nabo rommet har skrevet dette på døren sin, og jeg ser det stadig vekk på kontoret til nerder på filmer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Where the rubber meets the road"Hva er dette? En på nabo rommet har skrevet dette på døren sin, og jeg ser det stadig vekk på kontoret til nerder på filmer. Tenk litt småpervo så trur jeg du finner det ut eller så er det bare jeg som tenker koffert nå. Lenke til kommentar
irio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tenk litt småpervo så trur jeg du finner det ut eller så er det bare jeg som tenker koffert nå. Tenkte på det jeg også, men tror ikke det er det... Muligens en frase fra en bok eller film eller en muntelig overlevert fortelling Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmm hva betyr egentlig slyngel? som i han var en slyngel? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmm hva betyr egentlig slyngel? som i han var en slyngel? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hmm hva betyr egentlig slyngel? som i han var en slyngel? Betyr noe sånn som en bølle eller noe i den duren. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Madrugada (forøvrig et drittband ) Astoria Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Madrugada (forøvrig et drittband ) Astoria Madrugada er vel solnedgang/oppgang på japansk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skriver dette sikkert feil på en eller annen rar måte, men hva betyr egentlig oneone11!1one! ? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Madrugada (forøvrig et drittband ) Astoria Kjeft.... One!11!!1111! betyr vell det det gjør. Forsøk på å skirve utropstegn men ender opp med 1 tall istedenfor. One tror jeg har noe med "im the one" eller å er det bare for å understreke at du har mange 1 tall i teksten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå