Peppep Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hva betyr: "OMFG", "OMG" og WTF Oh my Fucking God. Oh my God. What the Fuck? Endret 28. september 2005 av bhsand Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva betyr: "OMFG", "OMG" og WTF OMFG= Oh my fucking god OMG=Oh my god WTF= What the fuck Seriøst, så basic. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ja, det var basic. Det vises Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva betyr "Jaok" ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva betyr "Jaok" ? Veldig enkelt, ja ok. Man kan også kun svare ok. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hva betyr ibtl, eller noe som ligner som folk her på forumet bruker innimellom? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 In Before The Lock. En skriver gjerne dette i en tråd som er dømt til å stenges. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 In Before The Lock. En skriver gjerne dette i en tråd som er dømt til å stenges. Haha så ROFL! Skal lete etter tråder jeg kan skrive dette i. Kanskje til og med bumpe opp en gammel en med den! :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje til og med bumpe opp en gammel en med den! Ja, gidder du...? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje til og med bumpe opp en gammel en med den! Ja, gidder du...? Jeg kan, bare vent å se Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lærte ordet kolektivt selvmord i krl for en uke siden. Selvmord er enkelt å tenke seg til, men hva betyr kolektivt? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Haha så ROFL! Skal lete etter tråder jeg kan skrive dette i.Kanskje til og med bumpe opp en gammel en med den! :!: Hva betyr å bumpe en tråd? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lærte ordet kolektivt selvmord i krl for en uke siden.Selvmord er enkelt å tenke seg til, men hva betyr kolektivt? I lag med andre. Iaffal i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Haha så ROFL! Skal lete etter tråder jeg kan skrive dette i.Kanskje til og med bumpe opp en gammel en med den! :!: Hva betyr å bumpe en tråd? Det betyr f.eks: Er det ingen som vil hjelpe meg Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Endret 29. september 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva betyr Sticky? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er det som alltid er på toppen, på norsk blir det gjerne oversatt til prioritert. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=423151 og http://forum.begin.no/index.php?showtopic=269500 er sticky. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) EDIT: men Tonio var før meg Endret 6. oktober 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 EDIT: men Tonio var før meg Jeg formulerer ofte rart, så hvorfor fjerne det du skrev? Kanskje det du skrev var lettere å forstå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva betyr Sticky? Om du mener på forum, er det en tråd som prioriteres. Om du mener ordet sticky, betyr det klebrig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 EDIT: men Tonio var før meg Jeg formulerer ofte rart, så hvorfor fjerne det du skrev? Kanskje det du skrev var lettere å forstå? Om jeg kjenner mine usammenhengede, kommamisbrukende innlegg rikitg; neppe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå