:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hylo: Hahaha -Ok denne er muligens litt nasty:cameltoes.. vet det muligens men trenger bekreftelse Dette er cameltoe (advarsel, noen kan syms dette er ekkelt, derfor ikke img-tag): http://cameltoe.bolt.com/images/Misseltoe.jpg . Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva betyr dette her: <3 Satt her å tittet litt fra siden nå, er det et hjerte? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja det er et hjerte.. Hva betyr martyr egentli? At en er offer eller at en gjør en til offer? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva betyr martyr egentli? At en er offer eller at en gjør en til offer? En martyr er en som ofrer seg for å vise styrken til sin egen sak. Jesus var vel en martyr. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva betyr martyr egentli? At en er offer eller at en gjør en til offer? En martyr er en som ofrer seg for å vise styrken til sin egen sak. Jesus var vel en martyr. Blant annet. Tror at Stefan reknes som den første martyren. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bilmekanikeren ringte meg på jobben og lærte meg noen nye ord etter at han hadde tatt EU kontrollen: Bærekuler, endestag, karnippel (i tillegg til differanse i bremseeffekt, rustangrep i bremserør, lysinnstilling og en hel masse andre dyre ord) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva betyr dette her: <3 Satt her å tittet litt fra siden nå, er det et hjerte? .. eller en iskrem med to kuler. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er egentlig en tølper? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hva er egentlig en tølper? tølper m2 (gj ty. fra lty tørpel, tørpere, eg 'landsbyboer', besl med torp) laban, lømmel, slubbert Tonio: for teh win, faktisk. Endret 15. august 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 tølper tølper m2 (gj ty. fra lty tørpel, tørpere, eg 'landsbyboer', besl med torp) laban, lømmel, slubbert Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tonio: for teh win, faktisk. Så det er feil med the? Trodde teh bare var teit etterligning av the jeg.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tonio: for teh win, faktisk. Så det er feil med the? Trodde teh bare var teit etterligning av the jeg.. Er nok det du. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva betyr dette her: <3 Satt her å tittet litt fra siden nå, er det et hjerte? .. eller en iskrem med to kuler. Eller Mikke Mus. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva betyr dette her: <3 Satt her å tittet litt fra siden nå, er det et hjerte? .. eller en iskrem med to kuler. Eller Mikke Mus. C3 er vel Mikke. Eventuelt c3. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva betyr dette her: <3 Satt her å tittet litt fra siden nå, er det et hjerte? .. eller en iskrem med to kuler. Eller Mikke Mus. C3 er vel Mikke. Eventuelt c3. Når ble en mus slapp i trynet? Mus er spisse. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når ble en mus slapp i trynet? Mus er spisse. Ikke mikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå