cheeplix Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Keeg er det motsatte av geek, altså kul. Femininitet har ingenting med saken å gjøre. En som er keeg er opptatt av hva han har på seg, men er ikke nødvendigvis en soss. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) ..jeg lurer egentlig på et engelsk ord; Due Kan vel være renter, og det kan vel være "på grunn av". Endret 3. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ditto lurer jeg litt på hva betyr. Har du aldri sett på pokemon? Ditto var han som kunne forandre seg til alle andre pokemon! en slags shapeshifter Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ditto lurer jeg litt på hva betyr. Har du aldri sett på pokemon? Ditto var han som kunne forandre seg til alle andre pokemon! en slags shapeshifter Må nok innrømme at jeg gikk glipp av den episoden hvor ditto var med Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det finnes allerede en lignende tråd, men den er stengt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4527818 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det finnes allerede en lignende tråd, men den er stengt.http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4527818 Fordi den kun tok for seg sms-språk og derfor var unødvendig i og med at sms-språk ikke tillates på dette forumet. *øyner ett lite håp om at denne tråden tar seg opp til å gjelde kun seriøse "rare" ord* Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har sett folk bruke tegnene ^^ Hva betyr det???? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Samme som ansiktsutrykket emoticonet har. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Urbandictionary strikes again. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er kanskje ikke et rart ord, men hva betyr "tsk tsk"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Likte oversettelsen av Punkbuster jeg.. "Finn deg en annen server din lamer" tsk tsk, er vel en måte å si at du ikke bryr deg veldig Endret 5. august 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tsk tsk, er vel en måte å si at du ikke bryr deg veldig Ok, takk! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eller at noen bør skamme seg og at du retter en sint pekefinger mot dem og rister oppgitt på hodet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Hvem gjorde det da, Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 tsk tsk, er vel en måte å si at du ikke bryr deg veldig nei, er det det da? Jeg trodde det var en måte å skrive den litt nedlatende, gjentatte sukkelyden noen folk lager med tunga, gjerne mens de rister på hodet. sånn: "Tsk tsk tsk (riste på hodet) Du skulle vært hjemme for ni timer siden du! husarrest! Nå!" I mangel på en bedre forklaring. Noe jeg lurer veldig på: Hva er en humskhet?! en uhumskhet er vel noe litt uønsket, udefinert kjip ting, men en humskhet....? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ditto betyr jo egentlig "samme".Altså om noen sier "glad i deg Lena" .Da kan hun si "ditto" som betyr "right back at you" Eller hun kan si "Glad irei å" Glad i deg Lena Glad irei å. Glad i deg Lena Glad irei å. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har funnet ut at ordet wannabe har forskjellige betydninger. Så jeg lure da på ka ordet wannabe betyr i Ålesund? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva betyr ambivalent? Jeg får ikke sove hvis jeg ikke finner ut hva det betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå