Cultofluna Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vel.. da har jeg en litt verre en.. Hva betyr "Kataklysmisk"? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vel.. da har jeg en litt verre en.. Hva betyr "Kataklysmisk"? Det har noe med klyster på kattedyr. Nei, jeg aner ikke Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Så vidt jeg vet er en 'kataklysme' en monumental hendelse som forårsaker store forstyrrelser eller forandringer, adjektivet 'kataklysmisk' skulle dermed beskrive noe som stort og monumentalt, som vil få/får store og/eller katastrofale konsekvenser. Jeg visste det en dag ville være nyttig å ha lært seg Latin, samt lest i ordbøker! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forkortelsen tbh? red. anm jfr. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 To be honest Redaktørens anmerkning (?) Jevnfør Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hva i svarte satans helvete betyr :E? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%3AE hva betyr keeg? Motsatte av geek, sånn ca. Spør JoachimR, hørt at han har god peiling. :--) Endret 3. august 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva betyr keeg? Keeg=Gay uten å være homoseksuell Keeg er en vel på en måte en feminin soss? Eller hvertfall litt femi. Rosa skjorte. Bling i øret. Lakksko... etc. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva betyr EMO? http://emo.urbanup.com/990798 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sosohal: :E er et sint fjes. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva skal :S forestille? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forvirret smilefjes... Liksom: Uff :S:S:S finner ikke mobben! :O :@ Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ditto lurer jeg litt på hva betyr. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Vel.. da har jeg en litt verre en.. Hva betyr "Kataklysmisk"? Bad, eruptive violent and probably best avoided. Fri tolking v. DRT. Errata: Kom jo på at jeg har hørt det før. Space Marines har en cataclapsean node som sørger for at de kan sove med deler av hjernen av gangen, og så er det en spell i D&D trrr jeg, 3,5 ed. Endret 3. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Keeg=Gay uten å være homoseksuell Keeg er en vel på en måte en feminin soss? Eller hvertfall litt femi. Rosa skjorte. Bling i øret. Lakksko... etc. Hvorfor svarer du når du tydeligvis ikke har peiling? Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Se hvor Cheezcake kommer fra, og hva som står i signature hans. hehe. Nei da. Få høre din defenisjon da gutt! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ..jeg lurer egentlig på et engelsk ord; Due Jeg skjønner hva det betyr i alle de sammenhenger ordet blir brukt, men jeg synes at ordet blir brukt i så uhorvelig mange setninger, med flere forskjellige betydninger, at jeg er usikker på en "definitiv betydning".. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå