Dorian Gray Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva betyr å fraternisere? 5367847[/snapback] Å sosialisere, å møte nye mennesker, å snakke med folk. Det er sånt som man gjør på fest. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva betyr og hva menes med ffs? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 For fucks sake.. En forvridd versjon av for guds skyld. dette gjelder værtfall i CS tror jeg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva er et klyster? 5149857[/snapback] Bare vent så skal jeg finne noen bilder..neida Definisjon: "væske til endetarmsutskylling, klystersprøyte" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva er en busserull? 5378338[/snapback] busserull (gj lty fra fr bourgeron): arbeidsbluse med firkantet for- og bakstykke og vide ermer. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Vi har en duk mamma kaller busserull. Kanskje det er stoffet som er selve "busserullen"? Endret 3. januar 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Golf tour har pen grafikk og en drøss med forskjellige baner, så her er det duket med duge timers spilling før du går lei. Pass på å ikke spise for duge snegler, disse får deg til å krype saktere. Hva betyr duge? Mye/mange? Et ord jeg faktisk aldri har hørt noensinne. Her er testen i sin helhet og her er siden jeg siterte fra. Endret 3. januar 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva betyr "grunnrake basmen"? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Golf tour har pen grafikk og en drøss med forskjellige baner, så her er det duket med duge timers spilling før du går lei. Pass på å ikke spise for duge snegler, disse får deg til å krype saktere. Hva betyr duge? Mye/mange? Et ord jeg faktisk aldri har hørt noensinne. Her er testen i sin helhet og her er siden jeg siterte fra. 5378657[/snapback] "Duge" betyr "holde mål" eller "være brukbar". Som i "den vil nok duge til ditt bruk". Bruken av ordet i dine eksempler kan umulig være rett. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Syns og det så merkelig ut. Sikkert et annet "duge" som er i eksemplene hans. I eksemplene han står duge som et adjektiv mens i dine eksempler står duge som et verb. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg vet godt at "å duge" er å holde mål, men det er ordet satt i sammenheng med setningene i mobiltesten jeg lurer på. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) En busserull, er der jeg kommer fra, en slags arbeidsbunad. Altså hvis bunaden var klesplagget under fest, var busserullen klesplagget til arbeid, og dagligdags. Busserullen skal visst også være av et spesielt stoff. Litt grovt elns. Endret 3. januar 2006 av Peprepupp Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg vil anbefale alle medlemmer av HW.no, urbandictionary.com (mange morsomme definisjoner...) eller wikipedia.org for videre kilder av morsomme og mindre morsomme definisjoner på ord og uttrykk på engelsk og norsk... (Magler det noen der kan du jo alltids legge ut nye... ) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva betyr agnostisk? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Agnostisismen anser at det ikke er mulig å vite om det finnes noen gud eller få noen kunnskap om den slags. Altså de som mener det er umulig å finne ut om Gud virkelig finnes, eller Allah for den slags skyld. Endret 11. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Agnostisismen anser at det ikke er mulig å vite om det finnes noen gud eller få noen kunnskap om den slags. Altså de som mener det er umulig å finne ut om Gud virkelig finnes, eller Allah for den slags skyld. 5424391[/snapback] Takk, jeg har sansen for disse agnotistene Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 samme hvor sprøtt det må være, Fotospektrometeranalysemetodikkproblematikken er et ord jeg kan og har lært...men ikke har anelse om hva betyr?? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hva med onomatepoetikon...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå