ostenxx Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei! Jeg kjøpte GTA 3 her i dag og får ikke spillet til å funke skikkelig. Det visest ingen tekst i spillet, hverken på hovedmenyen eller i ingamemenye. Helth - og politibar vises ikke. Jeg har Windows XP PRO, kan det ha noe å si. Jeg tviler på at det er noe med programvaren min eller hrdwaren, da kameraten min, forøvrig med ett helt annet PC-oppsett, har samme problem! Spillet fungerer helt fint på fatterns PC med Windows 98 SE. PS: Beklager til de eventuelle personene som måtte ha noe i mot at jeg postet dette brevet her, men spill er jo i og for seg et program, dessuten fant jeg ikke noe annet sted å poste det. Lenke til kommentar
msh Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ja det er på grunn av WinXP.Prøv i Win98 Eller ME Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Det er bare og laste ned en fix http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_ENU.exe Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 eller for norsk versjon http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_NOR.exe Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 22:57, msh skrev:Ja det er på grunn av WinXP.Prøv i Win98 Eller ME Litt tungvint??!! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 22:57, msh skrev:Ja det er på grunn av WinXP.Prøv i Win98 Eller ME Fatter ikke hvorfor du svarer sånn.. han skrev jo til og med... Quote: Spillet fungerer helt fint på fatterns PC med Windows 98 SE. Tenk litt før du poster. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Tror ikke den ideen om å partisjonere harddisken og legge inn Windows Se funker for meg. Jeg lastet ned patchen, og den funket fint. Til dere som surmuler over at jeg nevnte at spillet funket på Windows 98 må jeg bare si at det er enormt mange andre ting å sutre over i verden enn akkurat det. Herregud da, dette er jo ikke et brev men til å gi andre forumbrukere muligheten til å skryte av sine kunnskaper om data. Hovedproblemet var å finne en løsning på tekstproblemer i Windows XP. Siden spillet funket på Windows 98, betyr vel det at jeg må ha et lite ekstara program på Windows XP for å få det til å funke. Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå