~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvilken VGS skal du gå på til høsten? Bare snakk om Oslo, ikke noe morsomt å høre hvem kom inn på Tønsberg offentlige gymnas osv. Hvis folk kan være litt på topic er det fint Jeg kom inn på Ullern VGS Almen, men skal gå Oslo By Steinerskole. Gleder meg, Ungdomskolen var preget av fjortis fester, graffiti og wanebe gangstere i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fint om du poster i riktig kategori, finnes akkurat en slik tråd der. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433489 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) dæven, ante ikke det viste ikke at det var eget skoleforum o.O sheeet EDit. første gangen jeg raporterer meg selv. Endret 3. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja nei jeg leita etter capsen og røyken min her om dagen i rundt 5-6minutter. Capsen satt på hodet, og røyken var i lomma. ... så shit happens Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da er trådstarter henvist til riktig tråd i riktig kategori og denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg