Boralis Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ifølge flere vanligvis pålitelige kilder på nettet er det stor sannsynlighet for at Apple allerede fra første dag med Intel-baserte maskiner vil implementere «Trusted Computing» (TC), et kopisikringssystem som Microsoft har utviklet i samarbeid med Intel, AMD, HP og IBM. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306757 Da blir det vel kun et tidsspørsmål når Intel og AMD henger seg på . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 var bare et tidsspørsmål før dette kom. vel, hver gang microsoft e.a produserer noe slikt, klarer alltid piratkopi-makerne å kommer seg rundt det! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er vel bare til å la være å oppgradere til Intel-Mac eller Win Vista. Jeg har ingenting imot å kjøre Win2k og WinXP i 10 år fremover. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 var bare et tidsspørsmål før dette kom. vel, hver gang microsoft e.a produserer noe slikt, klarer alltid piratkopi-makerne å kommer seg rundt det! Hvis jeg ikke tar feil så ligger denne i hardwaren, den blir mer vrien. (men samtidig mer vanskelig å oppdatere hvis en finner et hull i den naturligvis...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (men samtidig mer vanskelig å oppdatere hvis en finner et hull i den naturligvis...) ja, det var dette jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg gir de 1 uke. max Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mulig jeg bommer nå, men har ikke dette noe med den digitale signeringen av driver i win? Bare at det bare er en advarsel og ikke en sperre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 digital driver signering er bare en pengemølle fra MS sin side. Poenget med det er at Selskap lissom skal betale for digital signering på at driverene deres er OK og ikke vil skape problemer sammen med Win XP. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flotte greier! Spyware innebygget i hardwaren er noe jeg har ønsket meg lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå