BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Se på dette bildet, eller det er en lan plakkat som er laget i Adobe Photoshop Hva er greit hva er ikke greit? Endret 1. november 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Funker vel greit nok den. Du har vel ikke så mye mer å gi, siden du laget den slik. Får vel fram budskapet så.... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ok. flere tips? Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) uryddig, upassende farge på bakgrunnen og teksten. Gir meg et veldig old school computer preg. Ville heller satset på hvit bakgrunn, litt tøffere overskrift, litt kraftigere (skygge kanskje), enkel skrift, ryddig nedover, og kanskje en svart hvit tegning langs bunnen av litt cs action (mest typiske lan spillet). Ikke meningen å være så negativ, men plakaten skal jo kun gi info om en happening, og må ikke være dø kul eller spesiell. Informativt ser ting bedre ut jo ryddigere det er. Og unngå vridde tekst biter med mindre det står "Gratis cola" for det kan man slenge på skrått hvor som helst på plakaten og ser alltid bra ut. Hvis det er noen sjokk nyheter kan du sette de litt ut fra resten av infoen.. hvis du skjønner hva jeg mener. og skal du printe ut, så skal du sikkert betale for printen, hvit bakgrunn lønner seg nok i lengden. forresten, "ønsker DU å delta..etc" funket fint. Endret 3. august 2005 av andre_sn Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er enig i at den kunne vert enklere og lettere å lese. "vil BI avholdt" - glemt en L ? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 oldschool, men helt grei. får jo fram det viktigste.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Denne er jo ikke noe vits å diskutere lenger. K-lan 05 er jo avlyst Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 åååå nå som jeg hadde tengt til å legge ut et forslag da til en annengang 06... hehe.. da kan du jo ta for eksempel en counter terorist fra cs da og legge den inn eller ta en pers fra WOW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ja det var litt smart. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 For å vere helt ærlig så tror jeg at jeg skulle klart å mekka noe bedre med paint eller word.. ikke særlig kreativt til å vere fra Photoshop.. Sorry mate Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ikke bruk svart bakgrunn på en plakat, for guds skyld! Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har dette noke med foto å gjere? Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Veldig døve fonter og skikkelig 1980-design.. Ville nok laget noe mer fengende, sjekk ut hvordan The Gathering-Gutta gjør det og lag profft bigk Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ...og mens kritikken hagler: Ta en ekstra runde med stavekontrollen. Det er litt flaut med skrivefeil, synes nå jeg. (Konkurranse skrives med dobbel r;)) Og sånn generelt er det en fordel å holde seg til max 2-3 farger og 2-3 tekst-varianter/vinkler/whatever, hvis man ikke vet veldig godt hva man gjør og vil ha fram. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Skal lage en ny plakat men nå skal det ikke være for k-lan, nå skal det være for et lite lan. Hva bør jeg tenkte på? Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva bør jeg tenke på? 5090582[/snapback] Du bør tenke på om du ikke bør kontakte en moderator, og få han til å flytte tråden din over til "visuell kreativitet"! Tror du får mer hjelp der, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vi flytter denne til visuell kreativitet - den passer bedre der . Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Kan dere se på hva jeg kan endre i forhånd til det gamle bildet? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Friskere farger, og ha en ordentlig logo, dette er en bra lan-logo: Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Hvilken font er brukt på det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg