Gå til innhold

Kjøler til XP1700+

ZerBox

Anbefalte innlegg

Jeg har hovedkort MSI K7T Turbo2 og AMD Athlon XP1700+ og en eller annen kjølevifte som jeg ikke husker navnet på. Temperaturen ligger på rundt 47grader etter litt jobbing. En temp jeg ikke liker. Noen som har en vifteanbefaling til meg? En som kjøler godt, men ikke bråker for mye.

Har Artic Silver 3, bare slik at folk slipper å begynne å nevne det....

Takk til de som hjelper! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-03 22:47, ZerBox skrev:

Jeg har hovedkort MSI K7T Turbo2 og AMD Athlon XP1700+ og en eller annen kjølevifte som jeg ikke husker navnet på. Temperaturen ligger på rundt 47grader etter litt jobbing. En temp jeg ikke liker. Noen som har en vifteanbefaling til meg? En som kjøler godt, men ikke bråker for mye.

Har Artic Silver 3, bare slik at folk slipper å begynne å nevne det....

Takk til de som hjelper! :smile:

hehe 47 grader på en XP1700+ "etter litt jobbing" er da ingenting å være bekymret over(hadde det vært intel så hadde det vært værre).

Du må tenke på at det er sommer og varmt i været også. Min CPU ligger nå på 48 grader(idle), har da påmontert en Alpha kjøleribbe, som jeg anbefaler på det sterkeste. Det er en XP1700+ litt overklokket.

Kunne jo anbefalt deg Swiftech MCX462U eller Alpha PAL8045 men de har de ikke inne på microplex(jaja finnes jo andre steder også). Men som sakt tror ikke du trenger noen ny cpu kjøler med den tempen der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...