Gå til innhold

(Norsk) forum/nettsted for forfatter

Anbefalte innlegg

Hei.

Som mange av oss har også jeg en liten forfatterspire i meg. Allikevel er det å skrive en bok ikke en småsak.

Det jeg lurte på var om noen vet om noen aktive nettsteder med forum der man kan diskutere diverse saker angående det å skrive. Har enda ikke kommet over noen veldige gode sider, og ingen norske. Og ja, jeg har googlet litt, særlig etter norske :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lett etter noe lignende selv i rimelig lang tid, uten at jeg kan skryte av å ha funnet stort -- hverken norskspråklig eller annet. Det finnes en og annen bok rundt temaet, men inntrykket mitt fra disse er labert. En ressurs som kan være svært god er forfatterbiografier, både selvbiografier og andre.

Noveller er, i motsetning til romaner, en 'småsak,' og kan dermed være et potensielt godt utgangspunkt!

Lenke til kommentar

lett litt jeg også, men dårlig med resultater, men fins jo flere steder der du kan legge inn kortere historier og høre andre folk meninger om disse. Teste litt skrive måter og sånn. Mitt værste problem er å starte på det jeg skal skrive. Altfor lett å løpe ut i det fine været eller se på en film eller dra til kompiser.

edit: hva med å spørre moderator folkene om de kan lage en egen forfatter topic innpå off topic eller som eget lite forum, eller noe sånn, hvis det er nok interesse rundt det.

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...