Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvordan du takler å forme den med tunga jeg. snus smaker jo faktisk ganske ille.

"Generaldirektøren" synes e-posten er ubehagelig. Er han direktør for løs eller porsjon da?

haha, jo den var dritbra. rart jeg ikke tenkte over det der selv

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Hmm forme med tunga faktisk :O da tror jeg hadde brekt meg jeg ass, men dog pleier og bake en tønne så putte på tunga og godgjøre den og dytte den oppi med tunga. Men dog bake med tunga var ny for meg... Kan du forklarer litt nærmere åssen du former den? *muligens teste det*

Lenke til kommentar
Man må jo justere litt med tungen når man f.eks tar en løs'n. Og det smaker btw nydelig så lenge det er General :)

5263779[/snapback]

enig der azz :D

mente at jeg la den opp i leppa løs (nesten ikke bakt), og så bruker tunga til og dytte på den til den blit perkekt :cool:

Lenke til kommentar

For den perfekte pris (etter min mening), pakker du prisen LITT i handa før du så ligger den på tunga og dytter opp snusen, du kan eventuelt bruke fingrer til å dytte prisen skikkelig opp, men da detter det ofte litt ut.

Personlig pleier jeg å svelge det som detter ned i kjeften, syns ikke snus smaker ille i det hele tatt..

Lenke til kommentar
å legge prisen på tunga hadde jeg ikke taklet hverken nå eller før. snus smaker så ille at jeg hadde brekt meg..

5265065[/snapback]

Du blir vant til det :!:

Edit:

Foresten så pleier jeg å bare ta en klype snus og stappe den under leppa og bake med leppa, eller, om jeg er ute blandt folk lager jeg en tønne før jeg puttern inn og så baker jeg med leppa^^

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...