lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Må jo se det i den relative sammenhengen at "Kronan" kan jo umulig være så utrolig god. Kan nok sammenlignes med sigarettypen "Level"! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110619 *Latterkrampe* Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Leste den rapporten på VG og nå må man vel vi som går rundt og sier at snus ikke er så veldig farlig omvende oss her.. `` Øker dødsrisiokoen og kreft i bukspytt kjertelen`` Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Men dog; http://www.ba.no/nyheter/helsemagasinet/article1857606.ece Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) da må du nesten rapportere her om hvordan smaken og effekten er da 5257112[/snapback] Beklager, men så først nå at det er porsjon, så da gidder jeg ikke å kjøpe den Endret 6. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Beklager, men så først nå at det er porsjon, så da gidder jeg ikke å kjøpe den 5260244[/snapback] Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110619 Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Du er ikke den første som kommer med den linken i denne tråden.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 nei, men joggu var den genial. truet med bandidos faktisk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110619 5261502[/snapback] Skulle vært sånn i norge også da Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, det er sikkert min dårlige humor men jeg synes nå dette var litt artig da: "Generaldirektøren" synes e-posten er ubehagelig. Er han direktør for løs eller porsjon da? Okei det var sikkert ikke morsomt men.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 *KlaseSegIPanna* :s Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 sitter her nå med litt dårlig bakt general pris.. (forme den til med tunga).. må jo ha en kveldspris på senga Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) skjønner ikke hvordan du takler å forme den med tunga jeg. snus smaker jo faktisk ganske ille. "Generaldirektøren" synes e-posten er ubehagelig. Er han direktør for løs eller porsjon da? haha, jo den var dritbra. rart jeg ikke tenkte over det der selv Endret 6. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm forme med tunga faktisk :O da tror jeg hadde brekt meg jeg ass, men dog pleier og bake en tønne så putte på tunga og godgjøre den og dytte den oppi med tunga. Men dog bake med tunga var ny for meg... Kan du forklarer litt nærmere åssen du former den? *muligens teste det* Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Man må jo justere litt med tungen når man f.eks tar en løs'n. Og det smaker btw nydelig så lenge det er General Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Man må jo justere litt med tungen når man f.eks tar en løs'n. Og det smaker btw nydelig så lenge det er General 5263779[/snapback] enig der azz mente at jeg la den opp i leppa løs (nesten ikke bakt), og så bruker tunga til og dytte på den til den blit perkekt Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 For den perfekte pris (etter min mening), pakker du prisen LITT i handa før du så ligger den på tunga og dytter opp snusen, du kan eventuelt bruke fingrer til å dytte prisen skikkelig opp, men da detter det ofte litt ut. Personlig pleier jeg å svelge det som detter ned i kjeften, syns ikke snus smaker ille i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 å legge prisen på tunga hadde jeg ikke taklet hverken nå eller før. snus smaker så ille at jeg hadde brekt meg.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) å legge prisen på tunga hadde jeg ikke taklet hverken nå eller før. snus smaker så ille at jeg hadde brekt meg.. 5265065[/snapback] Du blir vant til det :!: Edit: Foresten så pleier jeg å bare ta en klype snus og stappe den under leppa og bake med leppa, eller, om jeg er ute blandt folk lager jeg en tønne før jeg puttern inn og så baker jeg med leppa^^ Endret 8. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg