Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

General = drit

Skruf = KONGESNUS!

..så enkelt kan det sies:P

Får man btw kjøpt Sterk Skruf i Norge? Har ikke prøvd den enda:(

5255028[/snapback]

Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ? :nei:

Jeeeeeee akkurat kommet hjem fra Køben, med trillekofferten lastet med GENERAL  :D Jeg går med andre ord en trivelig Jul i møte ;)

5252595[/snapback]

Heldiggris :)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
General = drit

Skruf = KONGESNUS!

..så enkelt kan det sies:P

Får man btw kjøpt Sterk Skruf i Norge? Har ikke prøvd den enda:(

5255028[/snapback]

Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ? :nei:

5255194[/snapback]

Ja, det vil jeg si.

Nei, kun i Sverige.

Lenke til kommentar

Er litt synd at man ikke får den i Norge også da :no: må si at det er det diggeste jeg har prøvd av snus(har prøvd så og si de fleste på begge sidene av svenske grensa :p )

så til denne general=dritt skruf=roxx greia..

Snuste general i 1,5år og var greit fornøyd med effekten av den så bytta ikke til noen av de andre jeg testa under den tiden, men så begynnte jeg og miste effekten av den og gikk over til litt av hvert enstund(mest grovsnus). Så ble det nedsig og tilbake til generalen igjen med litt effekt denne gangen, men dog ikke lenge... Så noen uker etter skolestart nå til høsten testa jeg skruf for første gang(ja vet det er litt seint men men :p) og da fikk jeg en ny glede av snus, var som om jeg snuste for første gang :love: ¨og ikke sluttet og bruke den enda. Må heller ikke øke dosene slik som jeg måtte med general en god stund. Må si at fra mitt synspunkt så liker jeg skruf bedre. Og er jo et lite plus at det er mer nikotin i den og er lettere og bake enn general...

Lenke til kommentar
Denne tråden er i ferd med å skli ut...

Vennligst bevis at dere holder dere saklig og on-topic, ellers stenges tråden.

5255279[/snapback]

går du på syre eller? det er jo bare snus det preikes om her :w00t:

Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ?

jeg syntes det var ganske greit jeg. er helt enig med han :)

Lenke til kommentar

Kjipt for oss som bor på Vestlandet og en svensketur kan koste mye tid og penger :hrm:

Liker faktisk ikke smaken på Skruf løs, der foretrekker jeg General og Ettan, men en skruf innimellom skader ikke.

Skruf bleie, derimot, er etter min mening den porsjonssnusen på markedet som gir best effekt og mest tilfredsstillhelse(eller hvordan det skrives=)

Lenke til kommentar
general smaker enkelt og greit hestemøkk..

edit:

nei, jeg mener ikke det. er madammen som har fylt hodet mitt med propaganda  :hrm:

5257729[/snapback]

hehe... det ekke bra for noe annet en eventuelt forholdet... synd du ikke snuser mer nå da.. nå som snusen skal ned i 10 kr boksen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...