Gamlemor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) General = dritSkruf = KONGESNUS! ..så enkelt kan det sies:P Får man btw kjøpt Sterk Skruf i Norge? Har ikke prøvd den enda:( 5255028[/snapback] Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ? Jeeeeeee akkurat kommet hjem fra Køben, med trillekofferten lastet med GENERAL Jeg går med andre ord en trivelig Jul i møte 5252595[/snapback] Heldiggris Endret 5. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Denne tråden er i ferd med å skli ut... Vennligst bevis at dere holder dere saklig og on-topic, ellers stenges tråden. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 snart tom for snus må komme meg bort og få kjøpt mer snart.... liker ikke at general boksen min er tom Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 tomme snusbokser er et trist syn.. kjøpte meg en ny boks idag, så nå blir det liv, rai rai Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Var på butikken etter kiropraktor tima mi jeg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 General = dritSkruf = KONGESNUS! ..så enkelt kan det sies:P Får man btw kjøpt Sterk Skruf i Norge? Har ikke prøvd den enda:( 5255028[/snapback] Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ? 5255194[/snapback] Ja, det vil jeg si. Nei, kun i Sverige. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er litt synd at man ikke får den i Norge også da må si at det er det diggeste jeg har prøvd av snus(har prøvd så og si de fleste på begge sidene av svenske grensa ) så til denne general=dritt skruf=roxx greia.. Snuste general i 1,5år og var greit fornøyd med effekten av den så bytta ikke til noen av de andre jeg testa under den tiden, men så begynnte jeg og miste effekten av den og gikk over til litt av hvert enstund(mest grovsnus). Så ble det nedsig og tilbake til generalen igjen med litt effekt denne gangen, men dog ikke lenge... Så noen uker etter skolestart nå til høsten testa jeg skruf for første gang(ja vet det er litt seint men men ) og da fikk jeg en ny glede av snus, var som om jeg snuste for første gang ¨og ikke sluttet og bruke den enda. Må heller ikke øke dosene slik som jeg måtte med general en god stund. Må si at fra mitt synspunkt så liker jeg skruf bedre. Og er jo et lite plus at det er mer nikotin i den og er lettere og bake enn general... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Denne tråden er i ferd med å skli ut... Vennligst bevis at dere holder dere saklig og on-topic, ellers stenges tråden. 5255279[/snapback] går du på syre eller? det er jo bare snus det preikes om her Var dette et innleg verdig starten på en karriere innen den store snustråden ? jeg syntes det var ganske greit jeg. er helt enig med han Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 virker som om endel her snuser skruf kun pga nikotinen.. sååå, for å få igang en diskusjon; hvorfor snuser du akkurat den snusen du snuser? smak? nikotininnhold? gammel vane? osv.. jeg snuser skruf fordi jeg liker smaken på den, og fordi det er litt gøy med nikotinsjokk om morgenen. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg snuser ikke.. men kom over en glanyhet til dere alle! Priskrig på snus i Sverige "- (VG Nett) Priskrig på snus gjør at prisene faller kraftig. Produsenten Swedish Match lanserer i disse dager en ny type snus i Sverige som kun skal koste rundt 12 svenske kroner (10 norske kroner) boksen. " Ikke dumt med en svensketur på dere snusere nå snart kanskje.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 10,- er jo ingenting.. jeg må begynne å snuse igjen! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg vil til sverige nå! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kjipt for oss som bor på Vestlandet og en svensketur kan koste mye tid og penger Liker faktisk ikke smaken på Skruf løs, der foretrekker jeg General og Ettan, men en skruf innimellom skader ikke. Skruf bleie, derimot, er etter min mening den porsjonssnusen på markedet som gir best effekt og mest tilfredsstillhelse(eller hvordan det skrives=) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Lurer på om den "kronan" er god Skal til sverige er om en uke får kjøpe ti sånne og ti general dåser Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 da må du nesten rapportere her om hvordan smaken og effekten er da Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 fikk kjøpt meg en boks general i dag må nok si jeg liker general best.. mest pga smaken Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) general smaker enkelt og greit hestemøkk.. edit: nei, jeg mener ikke det. er madammen som har fylt hodet mitt med propaganda Endret 5. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 general smaker enkelt og greit hestemøkk.. edit: nei, jeg mener ikke det. er madammen som har fylt hodet mitt med propaganda 5257729[/snapback] hehe... det ekke bra for noe annet en eventuelt forholdet... synd du ikke snuser mer nå da.. nå som snusen skal ned i 10 kr boksen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hadde mitt livs beste skoletime idag! Skruf Starck som hadde kost seg med 60% sprit i 2 timer.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hehe... det ekke bra for noe annet en eventuelt forholdet... synd du ikke snuser mer nå da.. nå som snusen skal ned i 10 kr boksen 5257959[/snapback] i know. det er ren tortur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg