madgringo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Åh.. jeg "priste" nettopp Stärk Skruf og nå har jeg vondt i hodet:P Jeg er kjerring når det gjelder snus.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Du "priste" ikke, du "tok deg en prilla" :!: Og jeg er engi med hylo, alt annet enn general er oppskrytt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Åh.. jeg "priste" nettopp Stärk Skruf og nå har jeg vondt i hodet:P Jeg er kjerring når det gjelder snus.. 5248751[/snapback] En kompis av meg gjorde dette på skolen, han var helt borte vekk etterpå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ikke no galt i være kjerringsnuser, de færreste takler det med det første.. Min første Skruf i det hele tatt resulterte i nikotinsjokk -> ekstreme hetetokter, kvalme, svimmelhet osv.. Da jeg prøvde Stark merke jeg ingen stor forskjell faktisk. Gikk forresten fra General til Skruf og så til Skruf Stark! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 want some? 5248512[/snapback] biatch er det noe som er oppskrytt så er det general.. kunne ikke hvert mer enig. gennis er og blir elendig snus iforhold til mye annet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er det noe som er oppskrytt så er det general.. kunne ikke hvert mer enig. gennis er og blir elendig snus iforhold til mye annet 5249875[/snapback] Ganske enig der Men er vel også gpa at general selges overalt da, sånn som her så får du vanligvis ikke tak i noe ennet en general. Noen ganger Skruf da Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Ikke no galt i være kjerringsnuser, de færreste takler det med det første. 5249842[/snapback] Da er de fleste pyser. er det noe som er oppskrytt så er det general.. kunne ikke hvert mer enig. gennis er og blir elendig snus iforhold til mye annet 5249875[/snapback] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Og jeg er engi med hylo, alt annet enn general er oppskrytt. 5248800[/snapback] Yay! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Siste to ukene har det gått i Catch Eucalyptus, den anbefales Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fanken sprakk på fylla i går! Det gikk to bokser på hele kvelden! Damen er littegranne irritert og Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det er fint å snuse, Lolliken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fanken sprakk på fylla i går! 5250720[/snapback] fydda. hvordan klarte du det? får ikke no mer lyst til å snuse om jeg har drekki jeg Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Siste to ukene har det gått i Catch Eucalyptus, den anbefales 5250651[/snapback] Mja, føles som å gå med extra tyggegummi i kjeften men ganske frisk Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Vel meg alkohol og snus er en relativt dårlig miks. Blir litt brisen og det første jeg tenker på er snus, har ingen forklaring på hvordan. Det hele begynte med at kamerat pakket seg en prell, og da måtte jeg ha! Skulle ikke være noe dårligere. Svarte og får prøve igjen imorgen.Kaste alt som har med snus å gjøre... Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 kaste snus..hmmmm... kan jo heller gi den bort da?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 endte med at jeg kasta den siste boksen min. ga bort en og pælma en Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeeeeeee akkurat kommet hjem fra Køben, med trillekofferten lastet med GENERAL Jeg går med andre ord en trivelig Jul i møte Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Heldiggris! *14tegnfaenihelvettesatan* Lenke til kommentar
att404 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 General = drit Skruf = KONGESNUS! ..så enkelt kan det sies:P Får man btw kjøpt Sterk Skruf i Norge? Har ikke prøvd den enda:( Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 tror ikke man får kjøpt skruf stärk i Norge, må nok over grensa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg