Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har fått to av dine "venner" til å bruke opp pengene sine på noe de aldri har hatt noe som helst behhov for.

alle har behov for snus!

:roll: Ligger ikke akkurat i menneskers natur, som vi trenger mat, baise osv. Hvis du spiller Sims er det ikke en egen faktor som heter snus.

Lenke til kommentar
Fikk to nye kompiser til å prøve pris i kveld :D da kan vi vel ikke si annet enn mission complete Han ene syntes det var digg, men han andre var litt mer skeptisk, men uansett synes begge to det var sinnsykt digg med et skikkelig nikotinsjokk :dribble::D

Yay! Du har fått to av dine "venner" til å bruke opp pengene sine på noe de aldri har hatt noe som helst behhov for.

1. De fikk av meg

2. De ville ha selv (ikke jeg som pressa dem)

3. Det er mange ting vi konsumerer eller får i oss på andre måter uten at vi har behov for det

Å begynne å snuse var noe jeg definitvt ikke angrer på... Jeg ser for meg et liv uten snus, og jeg kunne fint ha klart det, men hvorfor? Snus er digg. Akkurat som en god biff! Det finnes ingen dokumenterte side-effects med det bortsett fra gule tenner og råttent tannkjøtt. Selv om det sies at nikotinen gjør blodårene smalere (dårliger blodsirkulasjon) og at man får dårligere kondis som følge av det.

Lenke til kommentar

Ja ja ja, men vi får og dårlige blodårer av mykje feit mat.

Mesteparten av det vi stapper i oss er ikkje bra for oss, men snus utmerker seg ikkje noko spesiellt. Det er berre pga. at snus inneheld nikotin at folk ser på det som så ufattelig mykje verre en e.g. en halvliter cola.

Lenke til kommentar
Det finnes ingen dokumenterte side-effects med det bortsett fra gule tenner og råttent tannkjøtt.

råttent tannkjøtt stemmer ikke. man får ikke det av snus. da skal man i så fall være veldig uheldig! gule tenner. ja. men pusser du tenna skikklig er ikke det noe problem!

Si det samme om 50 år.

Jeg ser en del folk da jeg jobber i butikk... noen folk har STYGGE tenner og ufattelig stygge fingre. Det er jo heller ingen myte akkurat at tannkjøttet dras oppover og leppa blir større.

edit: legge til at jeg snuser jo selv, og bekymrer meg ikke det minste gran om dette, men likevel så er det fakta!

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Synes det begynner å dabbe av her :realmad: Jeg tenkte på en ting nå nettop da jeg fant en KNUSK tørr general under sofaputa... Går det an å "friske" den opp på noen måte? Den gikk ut på dato for to uker siden og lukter HOGGORM! :p Tar jeg vann på smaker det dritt av den da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kansje ta en par dråper vann i, så riste den litt og legge den i kjølskapet...? Verdt et forsøk :thumbup:

Funket for meg.

Snus gir ikke dårligere kondis sånn med en gang, men det er sant at elasiteten til blodårene begynner å halte etter langtids bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har snust masse snus som har gått ut på dato.

Edit: Funket fint hvis noen lurte.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...