Deadringer Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) fucking dobbelpost! Endret 25. november 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ok, dette begynner å bli skummelt. i natt drømte jeg nemmelig om snus.. jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ok, dette begynner å bli skummelt.i natt drømte jeg nemmelig om snus.. jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg... 5205440[/snapback] Ser ut som du trenger deg en svær pris i leppa Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hørtes genial ut den der drømen da Men siden du er instilt på å slutte som prøv å snakke med noen å se om det hjelper Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 eller så kan du jo bare snakke på forumet her da... hjelper kansje det oxo Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Artig drøm.. ligger litt av vært i underbevistheten din Tror det er en beskjed fra snusguden om å snuse så mye du orker hvis DU vil det :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ja, jeg går nok ubevist på syre. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ja, jeg går nok ubevist på syre. 5207223[/snapback] hehe... Hjelper sikert å snakke med noen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jaujau: Genial kommentar! :!: Har nærmest slutta å snuse nå jeg, men derimot begynt å rulle med Petterøes.. Uffameg! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jaujau: Genial kommentar! :!: Har nærmest slutta å snuse nå jeg, men derimot begynt å rulle med Petterøes.. Uffameg! 5207572[/snapback] FY SKAM SEG! Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jaujau: Genial kommentar! :!: Har nærmest slutta å snuse nå jeg, men derimot begynt å rulle med Petterøes.. Uffameg! 5207572[/snapback] FY SKAM SEG! 5207742[/snapback] Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Røyk er en veldig dårlig erstatning for snus, mens snus er en sunnere og bedre erstatning for røyk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 *KrøkeSegSammen* Ja... Veit.. Savner snusen! Men greia er det at jeg er blitt en versting av en nikotinslave! Og Skruf Stark selges jo ikke i Norge.. =/ *sukk* Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tror ikke på at du trenger så mye nikotin at vanlig snus ikke er nok. Og gutt, skal du først røyke, så røyk vanlige sigaretter (med filter), ikke rullings som en gammel mann. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Men greia er det at jeg er blitt en versting av en nikotinslave! 5213829[/snapback] Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, men jeg tror fremdeles ikke noe på at du har blitt major nikotinslave i en alder av 15. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, men jeg tror fremdeles ikke noe på at du har blitt major nikotinslave i en alder av 15. 5214116[/snapback] Det går vel egentlig ann, men da skal gutten ha et enormt nikotinforbruk, noe som jeg tror han ikke har. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du får i deg all nikotinen du trenger ved snus..trenger vel ikke røyke for å få i deg nok? Rullings er forøvrig bedre enn filter røyk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du får i deg all nikotinen du trenger ved snus..trenger vel ikke røyke for å få i deg nok?Rullings er forøvrig bedre enn filter røyk.. 5214428[/snapback] Han snakka jo engang om at moren hans ikke visste det.. Faen, blir ikke sverige tur i dag Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Den er kjipern.. En kamerat er i Sverige idag^^ Blir nok ett rør gitt=) Wohoooo! Edit: Han skal kjøpe til meg lissom.. Endret 27. november 2005 av P0rnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg