Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, dette begynner å bli skummelt.

i natt drømte jeg nemmelig om snus..

jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!"

jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg... :omg:

Lenke til kommentar
ok, dette begynner å bli skummelt.

i natt drømte jeg nemmelig om snus..

jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!"

jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg...  :omg:

5205440[/snapback]

Ser ut som du trenger deg en svær pris i leppa :thumbup:

Lenke til kommentar
Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, men jeg tror fremdeles ikke noe på at du har blitt major nikotinslave i en alder av 15. :shrug:

5214116[/snapback]

Det går vel egentlig ann, men da skal gutten ha et enormt nikotinforbruk, noe som jeg tror han ikke har.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...