Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som er minus med General er at det er umulig å få nikotinsjokk av den. Jeg prøvde i dag tidlig. Lagde en S-T-O-R general prell. Merka ingenting. Så tok jeg -1- skruf stark porsjon og da merka jeg litt. Vanligvis pleier jeg å ta 3 skruf stark porsjon samtidig om morran for å få sjokket :p Orket ikke det i dag.

Lenke til kommentar
Eneste som er minus med General er at det er umulig å få nikotinsjokk av den. Jeg prøvde i dag tidlig. Lagde en S-T-O-R general prell. Merka ingenting. Så tok jeg -1- skruf stark porsjon og da merka jeg litt. Vanligvis pleier jeg å ta 3 skruf stark porsjon samtidig om morran for å få sjokket :p Orket ikke det i dag.

5198683[/snapback]

Joda, greit nok det ;)

Lenke til kommentar

5198683[/snapback]

Underleppa mann.

Lenke til kommentar

Eneste av div. aktiviteter som er strengt forbudt mens man kjører bil er å lese avisen og snakke i mobiltelefon :p Røyking/snusing er lov. Selv om man kan vel også bli stoppet for uaktsom kjøring hvis man sitter med en feit burger osv. vet ikke om det finnes noe regler for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...