Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en fyr i et eller anet land som tok snus under armen og satte seg i badstuen, og han døde av det.. Høres litt dumt  ut, men er sant ifølge en meget pålitelig kompis :dontgetit:

5190916[/snapback]

Den har jeg hørt oxo.. Er sann, fikk forklart hvorfor, men husker desverre ikke forklaringen.

Lenke til kommentar

de har ikke snus i usa da? eller? kompissen min som er fra england får alltid kjøpt når han snakker engenlsk med de i butikken! (han er 16) først gikk jeg inn og fikk ikke kjøpt så gikk han inn og fikk med engang :p.. og han ser mye mindre ut en meg! han kaldte det vell snaus eller noe :p hehe

Lenke til kommentar
de har ikke snus i usa da? eller? kompissen min som er fra england får alltid kjøpt når han snakker engenlsk med de i butikken! (han er 16) først gikk jeg inn og fikk ikke kjøpt så gikk han inn og fikk med engang :p.. og han ser mye mindre ut en meg! han kaldte det vell snaus eller noe :p hehe

5191672[/snapback]

hehe, konge :thumbup:

Joda de har snus i usa, var på ferie i usa. var på cruise :cool:

Fikk meg en boks med noe rart på en sprit sjappe på st.martin eller var det st. thomas.

Noen øyer som hører til usa på et eller annet vis tror jeg.

Lenke til kommentar
Når du svetter åpnes porene i kroppen og det kommer ALTFOR mye nikotin i blodet..men nikotin har vel ikke en tendens til å drepe noen på stedet?

5191113[/snapback]

Jo.

Men trur ikke på det uansett, sikker på at den ikke var dynka i 96 ?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
hva smaker amerikansk snus i forhold til skandinavisk? Noen som har prøvd? Har sett de har sånne runde bokser der...men trodde det var skrå. Eller?

5191769[/snapback]

De smaker mint, mint, mint, mint, mint og mint ! Og de kan nesten ikke bakes :p noen er helt forgjævelige, andre er helt greie. En kompis hadde kjøpt 10 forskjellige typer i USA, masse koselig testing.

Edit: Det er vel egentlig ikke samme saken som snus. Tobakk er grover kutta. ("long cut")

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...