Feh Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har prøvd general under forhuden. Anefales på det svakeste... Lite behagelig for å si det mildt (dog det svei mindre med løs snus enn porsjon) Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det var en fyr i et eller anet land som tok snus under armen og satte seg i badstuen, og han døde av det.. Høres litt dumt ut, men er sant ifølge en meget pålitelig kompis Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hørtes rart ut.. hvorfor skulle han dø av det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det var en fyr i et eller anet land som tok snus under armen og satte seg i badstuen, og han døde av det.. Høres litt dumt ut, men er sant ifølge en meget pålitelig kompis 5190916[/snapback] Den har jeg hørt oxo.. Er sann, fikk forklart hvorfor, men husker desverre ikke forklaringen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 vel jeg vil nok heller velge å tro at det er en dårlig vandrehistorie. det er ikke noe i snus som tilsier at du skal dø av å putte den under armen, ballene, i skrittet eller under leppa. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når du svetter åpnes porene i kroppen og det kommer ALTFOR mye nikotin i blodet..men nikotin har vel ikke en tendens til å drepe noen på stedet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva heter snus på engelsk? Har altid lurt på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det heter snuff Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det heter snuff 5191147[/snapback] Er ikke snuff var sånn snife tobakk som vi har her i norge? Eller er snus her sniffetobakk og snus i usa? Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 det trodde jeg oxo det var Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 de har ikke snus i usa da? eller? kompissen min som er fra england får alltid kjøpt når han snakker engenlsk med de i butikken! (han er 16) først gikk jeg inn og fikk ikke kjøpt så gikk han inn og fikk med engang .. og han ser mye mindre ut en meg! han kaldte det vell snaus eller noe hehe Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Japp, snuff er snus i US, og snuff er sniffe tobakk i skandinavia (Og resten av europa(?) ) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hva smaker amerikansk snus i forhold til skandinavisk? Noen som har prøvd? Har sett de har sånne runde bokser der...men trodde det var skrå. Eller? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 de har ikke snus i usa da? eller? kompissen min som er fra england får alltid kjøpt når han snakker engenlsk med de i butikken! (han er 16) først gikk jeg inn og fikk ikke kjøpt så gikk han inn og fikk med engang .. og han ser mye mindre ut en meg! han kaldte det vell snaus eller noe hehe 5191672[/snapback] hehe, konge Joda de har snus i usa, var på ferie i usa. var på cruise Fikk meg en boks med noe rart på en sprit sjappe på st.martin eller var det st. thomas. Noen øyer som hører til usa på et eller annet vis tror jeg. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hawken er jo amerikansk såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://www.smokeysnuff.com/ Kalles snuff ja. Men lite populært der. Tyggetobakk er faktisk mer utbredt i statene. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Når du svetter åpnes porene i kroppen og det kommer ALTFOR mye nikotin i blodet..men nikotin har vel ikke en tendens til å drepe noen på stedet? 5191113[/snapback] Jo. Men trur ikke på det uansett, sikker på at den ikke var dynka i 96 ? Endret 23. november 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) hva smaker amerikansk snus i forhold til skandinavisk? Noen som har prøvd? Har sett de har sånne runde bokser der...men trodde det var skrå. Eller? 5191769[/snapback] De smaker mint, mint, mint, mint, mint og mint ! Og de kan nesten ikke bakes noen er helt forgjævelige, andre er helt greie. En kompis hadde kjøpt 10 forskjellige typer i USA, masse koselig testing. Edit: Det er vel egentlig ikke samme saken som snus. Tobakk er grover kutta. ("long cut") Endret 23. november 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 vanskelig å bake siden den tygges sikkert Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Om den jeg snuste var tyggetobakk er de virkelig ekle, og at det kommer fra meg er ille nok. Å tygge den vil være akkuratt som å tygge snus, den vil spre seg rundt i hele kjeften og være drit nasty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg