Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestemt meg, jeg har ikke råd til å snuse mer derfor må jeg slutte. Har to fulle bokser igjen. Etter de er ferdigsnust blir det ikke kjøpt inn mer snus fra min side. :cry: Men det kommer til å bli verd etter en stund  :woot:

Ønsk meg lykke til. Kommer til å trenge det!

5185046[/snapback]

lykke til. er ikke så vanskelig å slutte, men jeg sverger på at du kommer til å savne snusen. det gjør jeg!

jeg savner å kunne lempe en pris inn under leppa og kjenne godfølelsen strømme inn. jeg savner å ha en rund liten snusboks å leke med når jeg kjeder meg. jeg savner snus...

men jeg kommer ikke til å begynne igjen. no fucking way.

SnUsLøS fReMtId FoR aLlE pEnGa :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
aah, ingenting er som litt ordentlig metal og en skruf :love:  når man øver til tentamen i matte.  :hrm:

Prisen på snus rundt om hvor jeg bor HAR  steget..en skruf løs koster nå 69 kr og den var betydelig mindre før

5185517[/snapback]

69,- var jo ganske dyrt, var dette i matbutikk eller på bensinstasjon/kiosk? hvor bor du?

5187223[/snapback]

Bor i Fana i Bergen og dette var på en dagligvare butikk(!) Men det kan hende at dette var rent lureri fra butikkens side.. Har ihvertfall sluttet og handle pris der nå, men hos shell koster det 69 overalt..

Lenke til kommentar
Seriøst, ikke flame meg, men det er jo litt stygt å snuse  :hmm:

5187429[/snapback]

altså det ser ikke noe særlig atraktivt ut nei, det skal alle snusere være enig om :p men vi snuser fordi det er digg og ikke utsende messig ;)

Men fra mitt synspunkt syntes jeg det ser like dumt ut og suge på en pinne som og ha en kul i leppa... :love:

Men 69 for en boks skruf løs i butikk var vannvittig drøyt, nede med skolen min(årstad vgs i bergen, tok det med siden du som kjøpte den er fra bergen) på esso der koster en boks skruf løs 60kr bare....

Lenke til kommentar
Da begynner jeg å handle der når jeg begyner på Årstad neste år ;)

Syns aldeles ikke at det ser stygt ut med pris i kjeften med mindre du har altfor liten leppe..

5187536[/snapback]

Sa da ikke at det så stygt ut, sa det så dumt ut, du kan da ikke nekte for at når en person har noe som buler ut på leppa så ser det litt morsomt/dumt ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...