Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm. snus fra matbutikker er det værste som finns tror jeg, tørr og jævelig.

ble nødt til å kjøpe en boks til på en bensinstasjon, der oppbevarer de ihvertfall snusen i kjøleskap, men så koster den 10,- ekstra også..    :hrm:

5184121[/snapback]

jepp, helt forferdilig.

bare synd at det bare er matvarebutikker her :hrm:

Lenke til kommentar

God morgen alle sammen!

Dette med at prisen skal gå opp har det vel vært litt snakk om, men jeg tror ikke det vil

være mulig for staten å gjøre dette på grunn av at alle vil dra til sverige å kjøpe snus i stedet for i norge og da taper staten masse penger og blir svært ulykkelige.

Altså, det er jo helt vilt om man må betale 100kr boksen! Da går jeg for sverige eller slutter. Skal vel uansett gå over til å kjøpe snus fra sverige da jeg flytter hjemme fra om 6-8 måneder og DA slipper jeg å skjule noe som helst. Bare tanken på å bo alene er herlig, ikke bare på grunn av snusen, men litt...

Akk...

Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg, jeg har ikke råd til å snuse mer derfor må jeg slutte. Har to fulle bokser igjen. Etter de er ferdigsnust blir det ikke kjøpt inn mer snus fra min side. :cry: Men det kommer til å bli verd etter en stund  :woot:

Ønsk meg lykke til. Kommer til å trenge det!

5185046[/snapback]

du klarer det aldri!!

:fun:

skulle ha meg en pølse med løssnus men så kom faen storesøster hjem med en pølse posjon snus.. omg, jaja bedre enn ingenting. :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg, jeg har ikke råd til å snuse mer derfor må jeg slutte. Har to fulle bokser igjen. Etter de er ferdigsnust blir det ikke kjøpt inn mer snus fra min side. :cry: Men det kommer til å bli verd etter en stund  :woot:

Ønsk meg lykke til. Kommer til å trenge det!

5185046[/snapback]

lykke til.... men blir ett trist liv du møter uten snus da

Lenke til kommentar

aah, ingenting er som litt ordentlig metal og en skruf :love: når man øver til tentamen i matte. :hrm:

Prisen på snus rundt om hvor jeg bor HAR  steget..en skruf løs koster nå 69 kr og den var betydelig mindre før

5185517[/snapback]

69,- var jo ganske dyrt, var dette i matbutikk eller på bensinstasjon/kiosk? hvor bor du?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...