Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei det er jo sant. men jeg har jo lovet å ikke snuse mer. jeg regner det som alltid og ikke bare når hun er hjemme. men men. har ikke mer snus i huset, så nå er fristelsen vekk :)

5174063[/snapback]

frister vel litt når du sitter aleine vel? selv om du ikke har noe??

Lenke til kommentar
her vart det stille må jeg si

5181666[/snapback]

Tror det meste som kan sies om snus har kommet frem ett eller annet sted i tråden nå :p

edit: Jeg og noen kompiser kom på et bra triks for å holde snusen fersk i går. Vi fant det ut ved at vi var alle enige om at man må "vri" lokket rundt, så klistremerkene på lokket og boksen står likt.

Vi fant så ut, at hvis du vrir/skrur lokket mot klokka, vil du skru tilbake snusen til en tidligere stand. Altså vrir du lenge nok, kan du skru snusen tilbake noen dager :D Så for å holde snusen fersk - vri rundt :thumbup:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
her vart det stille må jeg si

5181666[/snapback]

Tror det meste som kan sies om snus har kommet frem ett eller annet sted i tråden nå :p

edit: Jeg og noen kompiser kom på et bra triks for å holde snusen fersk i går. Vi fant det ut ved at vi var alle enige om at man må "vri" lokket rundt, så klistremerkene på lokket og boksen står likt.

Vi fant så ut, at hvis du vrir/skrur lokket mot klokka, vil du skru tilbake snusen til en tidligere stand. Altså vrir du lenge nok, kan du skru snusen tilbake noen dager :D Så for å holde snusen fersk - vri rundt :thumbup:

5181927[/snapback]

Hehe, skulle det der være en spøk?

Lenke til kommentar
godt spørsmål. Kanskje det er noe i påstanden, for etter at jeg hadde vridd lokket rundt ca. 20ganger fikk jeg mye mere lyst på en pris enn før jeg vridde  :tease:

5182146[/snapback]

Haha, det er faen meg sant *vri generalboksen rundt*

Lolliken: vi hadde ikke røyka noen ting :p vi spillte poker...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...