SwedishMatch Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Headcleaver: Siden du ikke er avhengig kan jo du benytte deg av sjangsen til å snuse når madammen ikke er hjemme en gang iblant. Det betyr jo ikke at du begynner for fult igjen med mindre du er viljesvak.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 nei det er jo sant. men jeg har jo lovet å ikke snuse mer. jeg regner det som alltid og ikke bare når hun er hjemme. men men. har ikke mer snus i huset, så nå er fristelsen vekk Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 nei det er jo sant. men jeg har jo lovet å ikke snuse mer. jeg regner det som alltid og ikke bare når hun er hjemme. men men. har ikke mer snus i huset, så nå er fristelsen vekk 5174063[/snapback] frister vel litt når du sitter aleine vel? selv om du ikke har noe?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ja, det var jo derfor jeg tok en i går. men det var siste gang. null mer snus her i huset Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kan høres litt teit ut, men å gjøre hverdagslige ting blir rett og slett mindre kjedelig med snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det er ikke teit, det er sant å ligge stille på gulvet med snus er underholdene i forhold til å høre på musikk uten snus Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg veit... litt rart det der Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 omg ingenting er så godt som en ball eller 2 etter en grandiosa Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 omg ingenting er så godt som en ball eller 2 etter en grandiosa 5177123[/snapback] hmmm 3 baller?? Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 her vart det stille må jeg si Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 her vart det stille må jeg si 5181666[/snapback] Jaaa Ufff, pose snus er ikekså godt. men man må vel ta det men kan få da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) her vart det stille må jeg si 5181666[/snapback] Tror det meste som kan sies om snus har kommet frem ett eller annet sted i tråden nå edit: Jeg og noen kompiser kom på et bra triks for å holde snusen fersk i går. Vi fant det ut ved at vi var alle enige om at man må "vri" lokket rundt, så klistremerkene på lokket og boksen står likt. Vi fant så ut, at hvis du vrir/skrur lokket mot klokka, vil du skru tilbake snusen til en tidligere stand. Altså vrir du lenge nok, kan du skru snusen tilbake noen dager Så for å holde snusen fersk - vri rundt Endret 20. november 2005 av Feh Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 her vart det stille må jeg si 5181666[/snapback] Tror det meste som kan sies om snus har kommet frem ett eller annet sted i tråden nå edit: Jeg og noen kompiser kom på et bra triks for å holde snusen fersk i går. Vi fant det ut ved at vi var alle enige om at man må "vri" lokket rundt, så klistremerkene på lokket og boksen står likt. Vi fant så ut, at hvis du vrir/skrur lokket mot klokka, vil du skru tilbake snusen til en tidligere stand. Altså vrir du lenge nok, kan du skru snusen tilbake noen dager Så for å holde snusen fersk - vri rundt 5181927[/snapback] Hehe, skulle det der være en spøk? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 @ Feh Hva hadde dere røykt den kvelden Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 godt spørsmål. Kanskje det er noe i påstanden, for etter at jeg hadde vridd lokket rundt ca. 20ganger fikk jeg mye mere lyst på en pris enn før jeg vridde Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 godt spørsmål. Kanskje det er noe i påstanden, for etter at jeg hadde vridd lokket rundt ca. 20ganger fikk jeg mye mere lyst på en pris enn før jeg vridde 5182146[/snapback] Haha, det er faen meg sant *vri generalboksen rundt* Lolliken: vi hadde ikke røyka noen ting vi spillte poker... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hehe, så det er andre enn meg som "må" ha lokket slik at klistremerkene står likt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det er sånt jeg gjør i timen når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Samme her..sitter i timen og vrir på snusboksen i et desperat forsøk for å få tiden til å gå fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg