Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda, men jeg er blitt busta en gang før, så de er klar over det. Men de sa at om jeg ikke sluttet så sponser de ikke lappen for meg :hmm: dilemma...

EDIT: btw, jeg er den eneste som vasker på rommet mitt. fant dritmy støv (dvs. ca 9år gammelt støv/hundehår) under der, så det er nok ikke plassen som blir mest ryddet..

Endret av huleboer14
Lenke til kommentar

Jeg har sluttet før, men er for mange rundt meg som bruker snus og tilbyr meg en pris. "Du bare må prøv dein typen hær, den smake mint" eller "hvorfor har du slutta da?" så tar personen opp boksen og pakker seg en deilig, god rund en. Det er bare en for stor fristelse :dribble: . Skal på kino senere i dag med lillebror (for å se harry potter). da blir det nok god tid til en pris. Han er klar over det uasett og han sladrer ikke :w00t: !

Flytt hjemmefra ^^

Så desperat er jeg ikke. Om det er alternativet, så slutter jeg bare.

Tja, de finner det ut uansett. Bare be dem respektere valget ditt, og begynn og spar til sertifikatet.

Når jeg kan få det gratis, så er vel ikke snus viktigere enn 17000kr? :p

EDIT: Snus er jo faktisk en (velsmakende) utgift

Endret av huleboer14
Lenke til kommentar
Trenger ikke gjemme snusen. :)

5169521[/snapback]

Så foreldrene dine vet det? Hva sa de da? :)

Kjøpte meg en boks Röda Lacket på Staoil (Lierbyen, for de som bor der :) ), og må si at den var utrolig lett å bake. Brukte 10 sec på en perfekt pris. Smaken var vel egentlig ganske lik General, og konsistensen som leire. Eneste var at den var litt gris å ta ut.

Lenke til kommentar

Foreldrene mine fant det ut når de kom inn på rommet mitt.. Jeg satt foran pc'en som vanlig med en i leppa, så plutselig kommer morra mi inn.. Det hele endte med at jeg hadde masse i munnen og mamma ba meg åpne munnen.. Jaja.. Litt svart inne i munnen da ja.

Lenke til kommentar
Foreldrene mine fant det ut når de kom inn på rommet mitt.. Jeg satt foran pc'en som vanlig med en i leppa, så plutselig kommer morra mi inn.. Det hele endte med at jeg hadde masse i munnen og mamma ba meg åpne munnen.. Jaja.. Litt svart inne i munnen da ja.

5172889[/snapback]

den er kjekk ;)

Lenke til kommentar

5172889[/snapback]

da hadde jeg svelget snusen... nasty ja, men om det står om vondt i magen eller førerkortet så ville det vært et lett valg

Lenke til kommentar

jaja, det var idiotisk av meg. tok meg nettopp en pris... hadde den under leppa i kort tid og spyttet den raskt ut. tømte resten av boksen i do også.

var litt depresivt å sitte alene her på fredagskvelden og vente på at dama skulle se ferdig en film sammen med noen venniner, så jeg tenkte "skal alle andre kose seg, kan jeg det også"

vel, det ble ikke mye kos. fikk ganske dårlig samvittighet og kvitta meg som sagt med all snusen ganske raskt.

det var deilig den korte tiden det varte :(

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...