AudunSæther Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 På ungdomsskolen var det strengt med snus, det var godt å komme på VGS der man kunne "prise" så mye man ville. Forøvrig er det mange gode merker. Liker både General, Grovsnus, Skruf, Petterøes, Ettan osv osv.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 tom for snus, og butikken er stengt! vente til mandag, eller handle på bensinstasjon for blodpris! bensinstasjonen, uten tvil! *løpe, sprinte, sprinte* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 vente til mandag, eller handle på bensinstasjon for blodpris! Så, viss valget står mellom å bruke 5-6kr ekstra på å kjøpe på bensinstasjon, eller å vente i ~40 timer på å få snus, så vurderte du faktisk å vente? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 vente til mandag, eller handle på bensinstasjon for blodpris! Så, viss valget står mellom å bruke 5-6kr ekstra på å kjøpe på bensinstasjon, eller å vente i ~40 timer på å få snus, så vurderte du faktisk å vente? Det handler om prinsipp! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ...og prinsippsaken går ut på? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ikke bli snytt for penger. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? Jeg presser den litt sammen i boksen så putter jeg den oppi leppa.. Da renner det jo litt med en gang men jeg bare presser den opp med tunga igjen.. Synes egentlig det kjennes noe i leppa hvis du baker den.. Menmen.. Det er min mening Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! h0h0.....trodde det sto "Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boxern å stapper prisen i kjeften! " Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! h0h0.....trodde det sto "Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boxern å stapper prisen i kjeften! " :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 smakte min første pris da jeg var 13 tror jeg. spydde 5 ganger. siden den dag får jeg brekninger av å lukte på det. kunne noen funnet opp en digg pris-smak snart eller? Trøst meg please Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Prøv amerikansk snuff, vet egentlig ikke om det er snus eller ikke :s men er ikke som vanelig snus ihvertfall . Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvordan var det første gangen du ble tatt med snus av mor\far eller lærer på skolen?BTW: hadde 68 annmerkninger i 10. klasse for snusbruk! som ble utslaget til NG i oppførsel 68:P slår deg temmelig hardt men det er OT. Førsste gang var når jeg bakte i timen, så kom lærern og dro meg til den skumle inspektøren og jeg måtte ringe mamma og fortlle at jeg snuste! ok, inspektøren sa det, så fikk jeg røret, og mamma lurte på hvordan det gikk med forkjølelsen min, så sa hun at om jeg skulle snuse, at da skulle jeg i det minste ikke gjøre det i klasserommet. Edit: ble litt dårlig skrevet det her, er mitt i en kjempe kamp i WC3, fikser det etterpå. mutter'n kjefta på læreren min for at han skrev annmerkninger på meg.. men hjalp d?? NEPPE! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 mutter'n kjefta på læreren min for at han skrev annmerkninger på meg.. men hjalp d?? NEPPE! Lærere, er og blir duster, har selfølgelig hatt lærere som avkrefter teorien min, men de kule forsvinner så fort ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Så, viss valget står mellom å bruke 5-6kr ekstra på å kjøpe på bensinstasjon, eller å vente i ~40 timer på å få snus, så vurderte du faktisk å vente? jeg dro og kjøpte! ,em jeg kan/vil ikke skrive mer, pga masse 50% shots og 8tuborg øl, samt 1 åss jule øl! natta folkens, og ønske meg en god natt søvn(uten fyllesyke!) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fikk to nye kompiser til å prøve pris i kveld da kan vi vel ikke si annet enn mission complete Han ene syntes det var digg, men han andre var litt mer skeptisk, men uansett synes begge to det var sinnsykt digg med et skikkelig nikotinsjokk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fikk to nye kompiser til å prøve pris i kveld da kan vi vel ikke si annet enn mission complete Han ene syntes det var digg, men han andre var litt mer skeptisk, men uansett synes begge to det var sinnsykt digg med et skikkelig nikotinsjokk Yay! Du har fått to av dine "venner" til å bruke opp pengene sine på noe de aldri har hatt noe som helst behhov for. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? Ser egentlig ikkje poenget i å snuse viss du ikkje liker smaken. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? Ser egentlig ikkje poenget i å snuse viss du ikkje liker smaken. Ja for sakens skyld kan vi jo slenge på litt tannkrem mens vi holder på. Du snuser aldri igjen da asså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg