Deadringer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg er(var) nok mer hobby snuser enn noe annet. har aldri vært på randen av avheninghet og det jeg har ikke følt noe sug etter snus etter at jeg slutta Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Jeg snuser ganske fast, men det er bare det at jeg røyker en del i tillegg... Derfor, hvis jeg blir litt lei av snus, så røyker jeg istedet, men nå har jeg masse snus, så da bruker jeg opp den før jeg begynner å røyke. Kanskje jeg kan klare å slutte med røyken og snuse heltid, det ville vært det beste. Snuser vel ca. 1 boks porsjon (@jobb)+2-3 bokser løs(@fritid/skole) i uka. Pluss 10-20 sigaretter(@fest+vente på bussen) Endret 15. november 2005 av Feh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 snuser(snuste) når jeg venter(ventet) på bussen jeg er egentlig imot sigaretter, men jeg tok en i dag da jeg var på besøk hos en kamerat. er jo korslig, men fy så lite for pengene. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 snuser(snuste) når jeg venter(ventet) på bussen jeg er egentlig imot sigaretter, men jeg tok en i dag da jeg var på besøk hos en kamerat. er jo korslig, men fy så lite for pengene. 5160431[/snapback] enig der azz du får mer for pengene, vis du snuser, men det er litt og kaste bort penger det oxo.. men digg er det da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Personlig synes jeg det er digg at det svir i leppa når man snuser. Jeg er ikke gal av den grunn! skjønner ikke helt grunnlaget for den påstanden. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vel, det går med 1 boks om dagen De som liker at det svir i leppa kan prøve å pusse den hardt med en tannbørste før man mekker seg en løsen Gammelt ungd.skoletriks :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg syntes nå fortsatt at dere er litt syke jeg da.. hvem er det som vil ha en sviende og verkende leppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 den svir jo bare mens man har den oppi! det er ikke sånn at det svir i timesvis etterpå! Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser?? noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa?? gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser??noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa?? gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig 5163315[/snapback] Dette må testes Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hadde et helvettes munnsår på leppa etter for mye snusing en peridoe. Da svidde det litt for mye, måtte skifte ``snuesested`` i muunen, men litt digg var sviingen jo.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hadde et helvettes munnsår på leppa etter for mye snusing en peridoe. Da svidde det litt for mye, måtte skifte ``snuesested`` i muunen, men litt digg var sviingen jo.. 5163653[/snapback] Sånn som når du har med en hel forsynung med snus når du er på lan f.eks? Eller er i danmark, der det koster 20kr boksen og er 16år grense. kan kjøpe snus og øl på hvlken som helt kiosk Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg hadde åsså et stygt sår oppi leppa.. Det merkelige var at det gikk vekk når jeg hadde snus der.. Det svei ingenting Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser??noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa?? gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig 5163315[/snapback] Dette må testes 5163399[/snapback] Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er absolutt å anbefale Men bare dersom man er lovlig alder Må ikke oppfordre yngre til å drikke sprit vettu Det er kanon godt og det kicker noe så innfor biiiiiip godt... Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hehe.... sant det da..... så dere som er 14 ellerno, som leser dette.. ikke prøv snus med sprit.. hehe Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Sorry, for seint ute med den posten der Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser??noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa?? gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig 5163315[/snapback] Prøv med Hjemmbrent og bleie, tok 5 stykker engang, 3 oppe og 2 nede, det svir det! ble nokså sår i leppa.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 wow, det har virkelig turna for dere etter at jeg begynte å poste mindre i denne tråden Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Så, Headcleaver, hvordan går det med snuskuttingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg