Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snuser ganske fast, men det er bare det at jeg røyker en del i tillegg... Derfor, hvis jeg blir litt lei av snus, så røyker jeg istedet, men nå har jeg masse snus, så da bruker jeg opp den før jeg begynner å røyke. Kanskje jeg kan klare å slutte med røyken og snuse heltid, det ville vært det beste.

Snuser vel ca. 1 boks porsjon (@jobb)+2-3 bokser løs(@fritid/skole) i uka. Pluss 10-20 sigaretter(@fest+vente på bussen)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
snuser(snuste) når jeg venter(ventet) på bussen jeg :)

er egentlig imot sigaretter, men jeg tok en i dag da jeg var på besøk hos en kamerat. er jo korslig, men fy så lite for pengene.

5160431[/snapback]

enig der azz :thumbup:

du får mer for pengene, vis du snuser, men det er litt og kaste bort penger det oxo.. men digg er det da :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Personlig synes jeg det er digg at det svir i leppa når man snuser. Jeg er ikke gal av den grunn! skjønner ikke helt grunnlaget for den påstanden.

Lenke til kommentar

tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser??

noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa??

gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig

Lenke til kommentar
tenker dere på sterk sviing? eller sånn svak mann får første gangen man snuser??

noen her som har prøvd og ta ei bleie snus og dyppe den i 60% sprit, og så legge den opp i leppa??

gjør du det rett etter at du har hatt en pris der en stund, lover jeg deg at det svir noe helt forjævelig

5163315[/snapback]

Dette må testes :hmm:

Lenke til kommentar
Hadde et helvettes munnsår på leppa etter for mye snusing en peridoe. Da svidde det litt for mye, måtte skifte ``snuesested`` i muunen, men litt digg var sviingen jo..

5163653[/snapback]

Sånn som når du har med en hel forsynung med snus når du er på lan f.eks?

Eller er i danmark, der det koster 20kr boksen og er 16år grense. kan kjøpe snus og øl på hvlken som helt kiosk :w00t:

Lenke til kommentar

5163315[/snapback]

Dette må testes :hmm:

5163399[/snapback]

;)

Lenke til kommentar

5163315[/snapback]

Prøv med Hjemmbrent og bleie, tok 5 stykker engang, 3 oppe og 2 nede, det svir det! :love: ble nokså sår i leppa.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...