Demonfudge Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg røyker og snuser. Begynte med røyk når jeg var 18, og med snus når jeg var 19. Egentlig så er snus 100x diggere enn røyk, og jeg prøver derfor og slutte med røyk. Men skal vel slutte med begge deler etterhvert. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne en gang Et par av boksene skal kastes though. 1 løs er tørr og to porsjonsbokser smakte dritt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nam, probe wiskey Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne en gang Et par av boksene skal kastes though. 1 løs er tørr og to porsjonsbokser smakte dritt 5156921[/snapback] (misunnelig) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 La meg gjette, Grand og Strongcut var de som smakte drit? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nei. Strongcuten er løs, med Gin smak og var faktisk ganske god De som gikk i bøtta var den ene Proben fordi den var tørr, samt Grand (porsjon) og metropol kaktus (porsjon) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Et par av boksene skal kastes though. 5156921[/snapback] Send til meg Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Noen som har prøvd Choice uten nikotin og tobakk? Skal visst være snusernes nikotintyggegummi. Synes den smakte helt forjævelig... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Smakte choise uten tobakk og nikotin med noe slags peppermynte eller menthol smak. Helt forjævlig og totalt utifredsstillende og bortkastet Selv om man fikk følelsen av å ha en bleie i leppa var det ikke nok. Det må smake snus eller så er halve poenget borte hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Bedre med tyggis under leppa, eller "økosnus" jord Eller ant mabels muffin Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har prøvd å slutte med snus. Men savnet det etter at jeg hadde spist, så på tv eller satt i en forelesning. Problemet for meg er ikke suget, men det faktum at det finnes så mange perfekte snus øyeblikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 noen som har prøvd å rispe opp leppa med en skarp neggel før man putter prisen oppi? det er HERLIG det svir som pokker, slik som i gamle dager Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 du er en syk person... Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 enig der azz... du virker ikke helt klok i huet. hmm.. tror jeg går og klipper neglene, bare for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 noen som har prøvd å rispe opp leppa med en skarp neggel før man putter prisen oppi? det er HERLIG det svir som pokker, slik som i gamle dager 5158778[/snapback] Nei, men hvis jeg snuser ekstremt mye en periode (opp mot to dåser dagen, gjelder kanskje spesielt for LAN og turer) så hender det seg at leppen min raspes opp en del, og det er skamdigg i hvert fall Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 noen som har prøvd å rispe opp leppa med en skarp neggel før man putter prisen oppi? det er HERLIG det svir som pokker, slik som i gamle dager 5158778[/snapback] Nei, men hvis jeg snuser ekstremt mye en periode (opp mot to dåser dagen, gjelder kanskje spesielt for LAN og turer) så hender det seg at leppen min raspes opp en del, og det er skamdigg i hvert fall 5159666[/snapback] kansje jeg er rar ellerno, men jeg synes ikke det er så digg jeg da.. men hver sin smak Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg pleier å ta pause fra snus med en gang jeg merker at leppa blir "sliten"... Gidder ikke utfordre skjebnen og snuse i en sliten leppe og risikere div. skader. En kompis fikk en stor byll i overleppa etter han hadde snust for mye. Kunne ikke snuse på to uker pga den greia. Den sprakk til slutt og utviklet seg til tidenes munn"skåll", atlså sånt hvitt sår som svir noe inni helvete. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 enig med feh. hvis jeg merker(merket) at leppa blir(ble) sår, så slutter(sluttet) jeg å snuse til den er(var) fin igjen Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Virka litt sjukt det der.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dere virker som en dunge hobbysnusere hele gjengen, skal jeg være ærlig. "Snuser vel ei dåse måneden" "Da slutter jeg bare å snuse" Viljestyrke er flott, men å bruke snus som et sukkertøy virker litt fåfengt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg