Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smakte choise uten tobakk og nikotin med noe slags peppermynte eller menthol smak. Helt forjævlig og totalt utifredsstillende og bortkastet :p

Selv om man fikk følelsen av å ha en bleie i leppa var det ikke nok. Det må smake snus eller så er halve poenget borte hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

noen som har prøvd å rispe opp leppa med en skarp neggel før man putter prisen oppi? det er HERLIG :D det svir som pokker, slik som i gamle dager :)

Lenke til kommentar
noen som har prøvd å rispe opp leppa med en skarp neggel før man putter prisen oppi? det er HERLIG :D det svir som pokker, slik som i gamle dager :)

5158778[/snapback]

Nei, men hvis jeg snuser ekstremt mye en periode (opp mot to dåser dagen, gjelder kanskje spesielt for LAN og turer) så hender det seg at leppen min raspes opp en del, og det er skamdigg i hvert fall :)

Lenke til kommentar

5158778[/snapback]

Nei, men hvis jeg snuser ekstremt mye en periode (opp mot to dåser dagen, gjelder kanskje spesielt for LAN og turer) så hender det seg at leppen min raspes opp en del, og det er skamdigg i hvert fall :)

5159666[/snapback]

kansje jeg er rar ellerno, men jeg synes ikke det er så digg jeg da..

men hver sin smak

Lenke til kommentar

Jeg pleier å ta pause fra snus med en gang jeg merker at leppa blir "sliten"... Gidder ikke utfordre skjebnen og snuse i en sliten leppe og risikere div. skader. En kompis fikk en stor byll i overleppa etter han hadde snust for mye. Kunne ikke snuse på to uker pga den greia. Den sprakk til slutt og utviklet seg til tidenes munn"skåll", atlså sånt hvitt sår som svir noe inni helvete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...