Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Studier har påpekt at fremstillingen av svensk og amerikansk snus er forskjellig, og at amerikansk snus inneholder flere ganger så høyt nivå av nitrosaminer som den svenske. Man kan derfor ikke uten videre sammenligne amerikanske og svenske undersøkelser om snus og kreftrisiko. For øvrig er det vist at mengden med nitrosaminer øker betydelig dersom snusen oppbevares ved romtemperatur, og at den av den grunn bør oppbevares i kjøleskap.

Ganske viktig det som står akkurat her. *Legge snusen i fryseren*. Jeg pleier nesten aldri å oppbevare snusen kaldt :ohmy:

Lenke til kommentar

General, roda lacket, skruf sterk porsjon og løs, skruf tranebær, Tre ankare, L.D(kosta 15kr per dåse i swe så hvorfor ikke prøve) Catch licorice og vanilla & coffee, Prince, Kicks wintergreen(hawken lignende) og Metropol lakrisrot.

Øverste hylla(Godteri hylla) er mest for når jeg føler for forandring.

Nå handler jeg aldri snus i norge da den holder seg så kort og er alt for dyr, så når jeg først er i swe blir det julehandel :p sparer så mye på den aunsett.

Endret av <Iversen>
Lenke til kommentar
General, roda lacket, skruf sterk porsjon og løs, skruf tranebær, Tre ankare, L.D(kosta 15kr per dåse i swe så hvorfor ikke prøve) Catch licorice og vanilla  & coffee, Prince, Kicks wintergreen(hawken lignende) og Metropol lakrisrot.

Øverste hylla(Godteri hylla) er mest for når jeg føler for forandring.

Nå handler jeg aldri snus i norge da den holder seg så kort og er alt for dyr, så når jeg først er i swe blir det julehandel :p sparer så mye på den aunsett.

5147855[/snapback]

Åh, det der kaller jeg godt og blandet fra Sverige :love: . Hvordan er egentlig Tre Ankare, L.D og Prince? Og hva med Metropol lakris? Hvordan er denne i forhold til Catch lakris?

Lenke til kommentar

Catch lakris syns jeg egentlig smaker dritt til tider, men metropol er veldig god.

Tre ankare er oldschool bare:P vet ikke hvordan jeg skal forklare smaken og Prince var helt ok porsjon snus, sikkert ment forde som prøver gå fra røyk til snus.

L.D har jeg bare tatt 1 porsjon av enda, grei nok til og være billigsnus.

Men hver sin smak.

Endret av <Iversen>
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...