HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) http://www.lommelegen.no/art/art847.asp Virker jo ganske lovende egentlig. "Norske forskere kan ikke dokumentere ett eneste tilfelle av kreft på grunn av snusbruk." EDIT: Så kommer jeg med en papp-boks og ødelegger bunnen/toppen hehe Endret 13. november 2005 av huleboer14 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Siden jeg ikke regner med å snuse til jeg er 40-50, er det for meg ikke så farlig om snus er kreftfremkallende, men det ser det jo ikke ut som det er. Synes ikke folk som drikker kaffe eller Cola kan si noe negativt om de som snuser. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Studier har påpekt at fremstillingen av svensk og amerikansk snus er forskjellig, og at amerikansk snus inneholder flere ganger så høyt nivå av nitrosaminer som den svenske. Man kan derfor ikke uten videre sammenligne amerikanske og svenske undersøkelser om snus og kreftrisiko. For øvrig er det vist at mengden med nitrosaminer øker betydelig dersom snusen oppbevares ved romtemperatur, og at den av den grunn bør oppbevares i kjøleskap. Ganske viktig det som står akkurat her. *Legge snusen i fryseren*. Jeg pleier nesten aldri å oppbevare snusen kaldt Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 har den i kjøleskapet jeg men den blir jo veldig varm etter noen dager i kjøleskapet da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jaja, da var den siste skrufboksen min tom.. blir trist uten snus, men sånn er livet har heldigvis gjemt unna en generalboks, som skal utnyttes til det kraftigst på når jeg er alene på fisketurer. den ligger nederst i fryseren og godgjør seg Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hva er egentlig amerikansk snus? Og hvordan er dette i sammenligning til svensk snus? Har prøvd både persisk (underleppa) og indisk snus (overleppa). Ganske kraftige saker det der Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tror det finnes en amerikansk snus som heter scoal elns. Den skal visstnok være ganske bra... Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) er det noe jeg alltid har gjort er det og oppbevare snusen i kjøleskap, mye bedre kald. Endret 13. november 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nam sikkle sikkle Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hehehehe måtte bare prøve den CatchDry Vanilla & Coffee, var greit som godteri men porsjonene er bare på ca. 0.3g Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er det bare jeg som har lyst til å bryte meg inn i en butikk og stjele de herlige snusskapene de har der Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nope, har lenge hatt lyst på et sånn general miniskap Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei Iversen, hvilke forskjellige typer merker har du på bildet? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) General, roda lacket, skruf sterk porsjon og løs, skruf tranebær, Tre ankare, L.D(kosta 15kr per dåse i swe så hvorfor ikke prøve) Catch licorice og vanilla & coffee, Prince, Kicks wintergreen(hawken lignende) og Metropol lakrisrot. Øverste hylla(Godteri hylla) er mest for når jeg føler for forandring. Nå handler jeg aldri snus i norge da den holder seg så kort og er alt for dyr, så når jeg først er i swe blir det julehandel sparer så mye på den aunsett. Endret 13. november 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det het å bake snus, ikke pakke. Å bake - baker - bakte - har bakt Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 General, roda lacket, skruf sterk porsjon og løs, skruf tranebær, Tre ankare, L.D(kosta 15kr per dåse i swe så hvorfor ikke prøve) Catch licorice og vanilla & coffee, Prince, Kicks wintergreen(hawken lignende) og Metropol lakrisrot. Øverste hylla(Godteri hylla) er mest for når jeg føler for forandring. Nå handler jeg aldri snus i norge da den holder seg så kort og er alt for dyr, så når jeg først er i swe blir det julehandel sparer så mye på den aunsett. 5147855[/snapback] Åh, det der kaller jeg godt og blandet fra Sverige . Hvordan er egentlig Tre Ankare, L.D og Prince? Og hva med Metropol lakris? Hvordan er denne i forhold til Catch lakris? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Princen er dritt synes jeg. Den er veldig lik smak som Granit og Grand... Smakte metropol Kaktus i går... var ikke så veldig god, litt for søt. Endret 13. november 2005 av Feh Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Feh kan jeg få bruke avataren din jeg og ? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Catch lakris syns jeg egentlig smaker dritt til tider, men metropol er veldig god. Tre ankare er oldschool bare:P vet ikke hvordan jeg skal forklare smaken og Prince var helt ok porsjon snus, sikkert ment forde som prøver gå fra røyk til snus. L.D har jeg bare tatt 1 porsjon av enda, grei nok til og være billigsnus. Men hver sin smak. Endret 13. november 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Noen som vet om en bra internettside hvor man kan handle snus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg