TFrodo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 jepp er det, men kjøper du i sverige, blir det grei pris på det da Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 er ikke sikker på om dette er sagt før, men jeg ble busta med snus for ikke så lenge siden. kicks og general . jeg trenger litt tips om hvordan jeg gjømmer snusen min fra foreldrene mine. STOOOORT dilemma. Kan ikke bli busta på nytt, for da sponser ikke mutter'n og fatter'n førerkortet mitt . Noen forslag? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 er ikke sikker på om dette er sagt før, men jeg ble busta med snus for ikke så lenge siden. kicks og general . jeg trenger litt tips om hvordan jeg gjømmer snusen min fra foreldrene mine. STOOOORT dilemma. Kan ikke bli busta på nytt, for da sponser ikke mutter'n og fatter'n førerkortet mitt . Noen forslag? 5144178[/snapback] Legg alt under leppen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Gjør som meg: gå på europris å finn deg en safe. de har digitalesafer til 400 spenn der. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Eller så kan du gjeme snusen i pc'en (tror det blir en snuskjøler snart også ) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har du en ventil på rommet? Av typen som går rett ut vel og merke. Dette er en meget egnet plass for snusbokser. Holder seg kjørlig også! Det er litt avhengig av årstiden, menmen Ellers....lås romdøren Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg pleier å gjemme snusen i en liten safe der jeg oppbevarer alt jeg ønsker å ha privat (min personlige bank). Har alt fra karakterbøker til kondomer der liksom:p . Pleier å gjemme snus/røyken der også. Bare skaff deg en sånn, og plasser den i skapet ditt eller noe. Pass på at du har nøklene til safen festet i nøkkelknippet du ellers går med. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har den bare i sekken, fungerer fint det og Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 er ikke sikker på om dette er sagt før, men jeg ble busta med snus for ikke så lenge siden. kicks og general . jeg trenger litt tips om hvordan jeg gjømmer snusen min fra foreldrene mine. STOOOORT dilemma. Kan ikke bli busta på nytt, for da sponser ikke mutter'n og fatter'n førerkortet mitt . Noen forslag? 5144178[/snapback] PC'en er bra plass. Rett ved siden av viften framme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hm.. jeg pleide å plasere den inn bak reolen min. er et tomt skult lite rom bak tv'en som jeg la den. hadde den først bak xboksen men da ble den alltid helt rar, pga varme fra vifta Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ha den alltid i innerlommen i jakken funket fint meg:D Hvis ikke skaff deg en perm eller noe som du aldri flytter på og stæsj d vekk der Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 så mange forslag som kan gå! Tror jeg berger med alle forslagene her! Kan bytte mellom mange plasser. f.eks under bokhylla, inne i pc'n, inne i ventilen, i en ringperm og i en safe TUSEN TAKK FOR ALLE GODE FORSLAGENE! Legg alt under leppen din tviler på at det funker... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Personlig liker jeg å gjemme boksen min under alt rotet i skrivebordsskuffen, ikke at jeg forventer noen ransaking av rommet da... Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hadde ingen ransakingsaksjoner før, helt til mamma ferska meg med snus under leppa kjipt. nå går hun rundt å leter litt smått på rommet mitt når jeg ikke er hjemme (har sett det på film ). Derfor har jeg teipa webcameraet mitt til taket og gjort det om til et overvåkningskamera *muahahaha* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hadde ingen ransakingsaksjoner før, helt til mamma ferska meg med snus under leppa kjipt. nå går hun rundt å leter litt smått på rommet mitt når jeg ikke er hjemme (har sett det på film ). Derfor har jeg teipa webcameraet mitt til taket og gjort det om til et overvåkningskamera *muahahaha* 5145782[/snapback] Din onde, utspekulerte person Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 akkurat nå så har jeg 5 bokser i srivebordskufen, det er nøkel på den Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har brukt snus i ca. 6 år nå.......tror ikke familien vet det....jeg låser alltid døra :!: Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 akkurat nå så har jeg 5 bokser i srivebordskufen, det er nøkel på den 5145790[/snapback] .... m-å-t-i-l-n-a-r-v-e-s-e-n senere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hehe, lykke til. Det er kjekt med sverige tur og nøkkel på skrivebordskufen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) akkurat nå så har jeg 5 bokser i srivebordskufen, det er nøkel på den 5145790[/snapback] .... m-å-t-i-l-n-a-r-v-e-s-e-n senere 5145823[/snapback] Du kan jo demontere en basskasse, også ordne att du løsner på en skrue for og få tilgang(bakpanelet), der gjemmer jeg mye stasj.. Men så bruker jeg aldri det anlegget heller.. Snus er ikke vits og gjemme, kommer hjem tar av meg jakka, går ned slenger fra meg snusboksen på pulten/i reolen EDIT: Du kan fjerne kretskortet inni, og ledningene. så får du myye plass. *lage worklog* Endret 13. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg