Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehh.. hvis du ikke snuser hvordan kan du si at general er bedre en ettan?

5139349[/snapback]

Det vil si,jeg snuser ikke fast. ;)

Det innebærer ikke at jeg ikke har testa snus. Hehe...

TFrodo: Bra! :thumbup:

5139365[/snapback]

åja, da skjønner jeg det. er vel forsåvidt enig med deg jeg også.

General er det mange som snuser, og det er en grunn til det

en stor faktor er nok også at du kan få tak i general i de aller fleste butikker. skruf, catch og ettan derimot er ofte vanskeligere å få tak i..

Lenke til kommentar
ehh.. hvis du ikke snuser hvordan kan du si at general er bedre en ettan?

5139349[/snapback]

Det vil si,jeg snuser ikke fast. ;)

Det innebærer ikke at jeg ikke har testa snus. Hehe...

TFrodo: Bra! :thumbup:

5139365[/snapback]

åja, da skjønner jeg det. er vel forsåvidt enig med deg jeg også.

General er det mange som snuser, og det er en grunn til det

en stor faktor er nok også at du kan få tak i general i de aller fleste butikker. skruf, catch og ettan derimot er ofte vanskeligere å få tak i..

5139497[/snapback]

De merkene du nevner får man tak i på de fleste kiosker og matbutikker ja. På Narvesen og 7-11 får du det helt sikkert, og i en del matbutikker har de ofte variert utvalg av merker, men ikke alle.

Er det forresten mange her som blir legga når de kjøper snus? Altså blir dere spurt om legitimasjon ofte?

Lenke til kommentar
De merkene du nevner får man tak i på de fleste kiosker og matbutikker ja. På Narvesen og 7-11 får du det helt sikkert, og i en del matbutikker har de ofte variert utvalg av merker, men ikke alle.

ja, i noen butikker får du kjøpt de merkene, men du for nok kjøpt general i alle som selger tobakk.

Lenke til kommentar

General selges i:

over alt

Skruf, Catch, Ettan, Røda selges i:

Coop kjeden, 7/11, narvesen ++

Blir aldru spurt om leg når jeg skal ha snus... røyk derimot. Kjøper som regel røyk/snus på jobben eller andre butikker og jeg kjenner nesten alle som jobber i butikker rundt her, så da blir jeg ikke spurt :) Er 18 uansett så spiller ingen rolle. Pluss at jeg alltid har leg på meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

snus er snus.. ingen ting å si på det :p Men snusing er noe en ikke burde snuse seg borti! det er jo ikke direkte "godt" for kroppen heller

Lenke til kommentar

Jeg ble spurt om leg her i vår, og jeg er 32 år! Men nå skal det legges til at jeg ser ut som ei barnerumpe da. Kunne ikke snike meg inn på en eneste uteplass før jeg faktisk var gammel nok.

Skjeggvekst har jeg også lite av. Hadde det ikke vært for at husker ting fra 70-tallet så hadde jeg trodd at foreldrene mine hadde lurt meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...