Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde ikke dere skulle ta den feil.. hehe..

siden det er så mange som har brukt ordet en stokk for en rull med snus her i forumet.

5131483[/snapback]

Jeg bruker ordet pølse :tease:

Hva tror dere om å lage en snuskjøler eller en snusbeholder inni pc'en? Hadde ikke det vært litt fettda? :hmm: Den må ikke mamma og pappa få øye på :innocent:

Lenke til kommentar
trodde ikke dere skulle ta den feil.. hehe..

siden det er så mange som har brukt ordet en stokk for en rull med snus her i forumet.

5131483[/snapback]

Jeg bruker ordet pølse :tease:

Hva tror dere om å lage en snuskjøler eller en snusbeholder inni pc'en? Hadde ikke det vært litt fettda? :hmm: Den må ikke mamma og pappa få øye på :innocent:

5131616[/snapback]

Hvorfor ikke?

Er vel bare og si at du snuser det.

Lenke til kommentar
Røyken videregående. Jeg tipper at forholdene ikke var noe bedre på St. Hallvard siden du nevner det? :p

Men for all de. Hadde noen kompiser på elektro som ikke snusa og ikke var 12 i hue, men de fleste var desverre ikke slik :p

5130377[/snapback]

Hehe, det er en del fra Røyken på skolen min (ligger i Lier), siden de nekter å gå på Røyken VGS ^^. På St. Hallvard er det egentlig ikke lov å snuse, men alle gjør det, er kun en lærer som bryr seg om at man snuser inne i skolens bygg. Men det er ikke lov å snuse i timen.

Lenke til kommentar

Jeg brøy meg ikke så veldig om at jeg fikk kjeft og anmerkninger for snusinga. Fikk så mange anmerkninger på ungdomskolen uansett. Jeg og bestevennen min hadde flere a4 ark med bare våre anmerkninger (som var omtrent fire bokstaver store :O) enn resten av klassen hadde til sammen, så et par for snusing hadde ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
headcleaver u r a badass :p

5135595[/snapback]

hehe, vel, hadde jeg snust litt nå og da uten å informere alle i slekta om dette, ville ryktene vokst større å større. tilslutt hadde tanta og bestemorra mi sikkert konkludert med at jeg er narkis, som lagrer sprøyta under leppa eller tilsvarende.

dessverre er nok den kvinnelige delen av familien min litt som..... "se og hør liv"

Da ser det ut som jeg er blitt en fast bruker av catch- eukalyptus ^^

jeg er både glad og trist på dine veiene :yes::no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...