Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg sier at det -kan- gjøre det. Er igjen ganske lite etter at jeg har bakt, men det blir jo selvfølgelig litt, siden jeg tar ganske enorme priser. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har jeg en vask innen 2-5 meters rekkevidde så vasker jeg meg, men sitter jeg på loftet/terrassen gidder jeg ikke gå ned for å vaske... gnir det vekk og kanskje tørker av litt på innsiden av lummene... pleier ikke grise så fælt Godt tips - tørk det under sokkene. Det gjør jeg med alt. Tørker du det på innsiden av lommene kan det farge under vask. Men faen da mann, jeg har heller svart flekk i lomma, enn tåfis på finga! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er da ikke nødvendig å vaske henda, hva har man svarte,stilige bukser for ?:S Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er da ikke nødvendig å vaske henda, hva har man svarte,stilige bukser for ?:S Bruker alltid enten innsiden av baklommene, eller innsiden av forlommene... Har aldri farget av i vask En gang brukte jeg det lange svarte håret til ei veninde... hun blei mindre fornøyd etterpå Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er da ikke nødvendig å vaske henda, hva har man svarte,stilige bukser for ?:S Problemet oppstår viss buksa ikkje er så veldig svart, og du glemmer å ta ut General General fra lomma. Det er heller mindre morsomt. Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 snus er deilig! klarer meg ikke 1 time uten snus er d flere enn bare meg som sover med snus?? hvorfor sier dere bake?? det heter jo PAKKE! hvordan var det første gangen du ble tatt med snus av mor\far eller lærer på skolen? <3GENERAL BTW: hadde 68 annmerkninger i 10. klasse for snusbruk! som ble utslaget til NG i oppførsel 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) snus er deilig! klarer meg ikke 1 time uten snus er d flere enn bare meg som sover med snus?? hvorfor sier dere bake?? det heter jo PAKKE! hvordan var det første gangen du ble tatt med snus av mor\far eller lærer på skolen? <3GENERAL BTW: hadde 68 annmerkninger i 10. klasse for snusbruk! som ble utslaget til NG i oppførsel Har en regel for meg selv, sover aldri med snus. Har hørt om så mange som har gjort det. Våkner med snus i kjeften eller på klæra. Pleier å si at jeg skal bygge en snus jeg Også har jeg aldri blitt busta med snus hverken av foreldre eller lærer. Har bare fått tilsnakk av en lærer at jeg ikke skulle bake i timen, men jeg kunne godt ha den der da den først var ferdig. (vgs). Men jeg har faktisk blitt nekta å kjøpe snus av en gammel dame i butikken Hun jobbet i kassa og ville faen ikke selge meg snus selv om jeg var gammel nok og hun visste det! Så jeg gav opp til slutt... gikk i en annen kasse og fikk prellen min. Endret 5. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) hvordan var det første gangen du ble tatt med snus av mor\far eller lærer på skolen?BTW: hadde 68 annmerkninger i 10. klasse for snusbruk! som ble utslaget til NG i oppførsel 68:P slår deg temmelig hardt men det er OT. Førsste gang var når jeg bakte i timen, så kom lærern og dro meg til den skumle inspektøren og jeg måtte ringe mamma og fortlle at jeg snuste! ok, inspektøren sa det, så fikk jeg røret, og mamma lurte på hvordan det gikk med forkjølelsen min, så sa hun at om jeg skulle snuse, at da skulle jeg i det minste ikke gjøre det i klasserommet. Edit: ble litt dårlig skrevet det her, er mitt i en kjempe kamp i WC3, fikser det etterpå. Endret 5. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 gleder meg til i morra. stikke til en kamerat, drekke, og snuse! det blir korslig det! snus gir stemingen et godt lite puff Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 snus er homofilt Men det er ikke en rød-fiolett avatar. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 snus er homofilt hva har snus med seksuell legning å gjøre? noen som vet om den nye Skruf ekstra sterk et eller annet?? hørte den ikke skulle bli lansert i norge, men kun i sverige for øyeblikket. Det sies at én pris av Skruf ekstra sterk skal kunne tilsvare to priser for de som normalt bruker å ha to priser i kjeften noen som vet noe om denne i norge? MVH D&B Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 snus er homofilt Ehhh... Hva er så homofilt med det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 kommer fra en med rosa avatar Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 enkelte tards skjønner jeg meg ikke på Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Noen her som har prøvd noe amerikansk snus ?Jeg fikk litt timber wolf av en kamerat, var en god avveksling fra svensk snus, men er ikke noe jeg kan bruke lenge. De har mint i alle snusene sine, vennen min kjøpte 10 forskjelige snustyper, ALLE var longcut og mint. rare amerikanerne^^ Edit: Nei snustråden ga meg lyst på general.*løpe... ehh gå til butikken* Endret 6. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eg var på Saint Kitts tidligare i år, og der hadde dei kun Skoal. Forbanna piss på smak, spør du meg, men du kjente godt at det reiv i leppa. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 snus er homofilt Den var saklig den :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg tror nok Maroz får en liten ferie for alle de lettere homofobiske postene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg