Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil gjerne fortsette å snuse, men om dama sier nei, så blir det nei  :hrm:

5127988[/snapback]

Tøffel? :p

5128082[/snapback]

hhehe, ja når det kommer til dama så er jeg det. vil heller slutte med snus 100 ganger, enn å bli dumpa av hu en gang :innocent:

snus > dame

kom deg i et skikklig forhold, bli glad i dama, så skal jeg vedde på at du hadde kasta snusen hvis hun ikke hadde likt det, du også.

men jeg er litt usikker på detta. hun har jo ikke sagt at hun ikke vil at jeg skal snuse, for det viste hun at jeg gjorde når vi blei sammen. hun sier bare at hun ikke liker det, og sammenligner det med å kysse noen som røyker når du ikke røyker selv. det er ganske ille :hrm: . så da er det vel min jobb å hindre at hun skal vri seg i avsky hver gang vi kysser ;)

kommer nok uansett til å snuse når jeg er på skogtur. da er det ingenting som klarer å holde snusen vekk fra leppa mi :yes:

fisketur + snus = herlig!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
jeg vil gjerne fortsette å snuse, men om dama sier nei, så blir det nei  :hrm:

5127988[/snapback]

Tøffel? :p

5128082[/snapback]

hhehe, ja når det kommer til dama så er jeg det. vil heller slutte med snus 100 ganger, enn å bli dumpa av hu en gang :innocent:

snus > dame

kom deg i et skikklig forhold, bli glad i dama, så skal jeg vedde på at du hadde kasta snusen hvis hun ikke hadde likt det, du også.

men jeg er litt usikker på detta. hun har jo ikke sagt at hun ikke vil at jeg skal snuse, for det viste hun at jeg gjorde når vi blei sammen. hun sier bare at hun ikke liker det, og sammenligner det med å kysse noen som røyker når du ikke røyker selv. det er ganske ille :hrm: . så da er det vel min jobb å hindre at hun skal vri seg i avsky hver gang vi kysser ;)

kommer nok uansett til å snuse når jeg er på skogtur. da er det ingenting som klarer å holde snusen vekk fra leppa mi :yes:

fisketur + snus = herlig!

5128380[/snapback]

100% enig der :roll:

Lenke til kommentar
snus er deilig! klarer meg ikke 1 time uten snus :no: 

er d flere enn bare meg som sover med snus??

hvorfor sier dere bake?? det heter jo PAKKE!

hvordan var det første gangen du ble tatt med snus av mor\far eller lærer på skolen?

<3GENERAL :love:

BTW:  hadde 68 annmerkninger i 10. klasse for snusbruk! som ble utslaget til NG i oppførsel :thumbdown:

4616122[/snapback]

Hehe. 68 annmerkninger for snusbruk? Vi får lov å snuse i timene. :yes: Utrolig nok. En kamerat satt i timen og sa:

"Eva, ser du at eg snuser?"

"ja!"

"Ok, er det lov?"

"hmm, vi har vel egentlig ingne spesielle regler for det.. så"

Så, det vil si at vi får lov å snuse på skolen vår..

Lenke til kommentar

Jeg snusa bare på skolen (videregående) noen få ganger de siste ukene før jeg var ferdig, ble bare snakket til 1 gang "kast den der" men fikk ingen anmerkninger. Der hvor jeg går nå (høyskole) er det ingen regler mot det. Sitter med snusbokser på pulten og baker i timen. Digg.

Grunnen til at det ikke var lov på min videregående var pga de fuckings elektro og byggfag "gutta" som alltid måtte kaste snusen på vegger/tak og generelt alle andre plasser enn der den hører hjemme - I SØPLA! Gud som jeg hata/hater folk på yrkesfag... Dog kun de som oppfører seg som 12 år, og det var sånn ca. alle på elektro/bygg på skolen min.

Snusa i ett år. Aldri "blitt tatt" av foreldre :love:

Lenke til kommentar

Vel, jeg ern en gammel elektro gutt, skal heller innrømme at flesteparten var mindre en 12 år i hodet, men alle var ikke det. Begynte å snuse skikkelig siste halvåret på Almenn Påbygg.

Hehe, ble tatt når jeg småsnuste litt på ungdomskolen. Den fislete søsteren min sladret :p Hun fikk gjennom gå av meg då. Ikke noe fysisk, bare psykisk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...