lokeland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Snus er vel ikke verdens bredeste emne for den gjemmomsnittlige snuser. Men liker å få høre om nyheter via denne tråden! Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 fikk inkalelse til sesjon i dag.. hmmm.. må kjøpe meg litt mer snus nå .. men noen her som veit sikkert om det er lov og snuse i millitæret? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 fikk inkalelse til sesjon i dag.. hmmm.. må kjøpe meg litt mer snus nå ..men noen her som veit sikkert om det er lov og snuse i millitæret? Det er nok lov ja. Ender du opp som sjåfør så er det påbudt. De er ganske strenge på det området. Har hørt skrekkhistorier om de som ikke ville snuse. Tør ikke gjenta dem (i frykt for å bli sporet opp), men her var det ikke bare snakk om å bli kalt for dumming eller lamsekk for å si det sånn... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 som det blir sagt er det fult lov å snuse i forsen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvis du ikke snuser i militsen blir du nesten sett litt nedpå Spesiellt av offiserene... Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, en pris i flabben er like obligatorisk som hodeplagg er utendørs :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, en pris i flabben er like obligatorisk som hodeplagg er utendørs :!: 5122997[/snapback] Pleier å ha den under overleppa. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, en pris i flabben er like obligatorisk som hodeplagg er utendørs :!: 5122997[/snapback] Pleier å ha den under overleppa. 5123541[/snapback] Har prøva det jeg og, men det samler seg så mye sikkel der da. Men du går meg posesnus Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hvorfor er det egentlig blitt slik at alle i militæret snuser? Har møtt folk der som er ekstreme snusere og som misliker både røyk og alkohol! Ikke at det er uvanlig å gjøre det, men litt rart samtidig... Endret 8. november 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvorfor er det egentlig blitt slik at alle i militæret snuser? Har møtt folk der som er ekstreme snusere og som misliker både røyk og alkohol! Ikke at det er uvanlig å gjøre det, men litt rart samtidig... 5124532[/snapback] Er ikke sikker, men det er ofte my idrettsfolk i militæret. Og idrettsfolk har en tendens til å bruke snus og kun det. Ellers så har vel snus vært en slager i militæret i alle år. Når man ligger på en post å fryser ræva av seg ute i skogen, er snusen en god venn i nøden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) ja, er nok mye riktig i det taxfree edit: lurer foresten på om ikke jeg skal slutte med snus nå. det begynner å bli dyrt, og dama liker ikke smaken Endret 8. november 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 DYRT!? Du snuser jo ikke mer enn en gjennomsnittlig snuser som snuser mindre enn en gjennomsnittlig snuser som snuser mindre [...] enn en gjennomsnittlig snuser!. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 lurer foresten på om ikke jeg skal slutte med snus nå. det begynner å bli dyrt, og dama liker ikke smaken 5125230[/snapback] Få dama de til å begynne å snuse da, damer som snuser er stilig. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 lurer foresten på om ikke jeg skal slutte med snus nå. det begynner å bli dyrt, og dama liker ikke smaken 5125230[/snapback] Få dama de til å begynne å snuse da, damer som snuser er stilig. 5125897[/snapback] Jepp , vi hadde en diskusjon om dette på chaten på fettnerd.org flertallet kom frem til at "ækte* snus ble for macho for damer, vist de laga store priser da. men posesnus var liksom femi og beregna for dame Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dama til en kompis av meg snuses. Hun er døds fin fra før av, men en liten bleie er liksom bare prikken over i'en Men jeg vet om andre jenter som snuser også (bare pose), men noen av dem ser greie ut i ansiktet ellers, men som blir enda styggere med pris Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Får en stokk skruf stärk i morgen. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 dama mi liker ikke snus hu heller, men hu snuser da av og til fordet, når jeg gir hu en pris så det er en mulighet for at hu begynner og like snus nå Lenke til kommentar
perottol Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dama mi snuser ikke, og ikke vil hun prøve heller, men jeg prøver i så stor grad det er mulig å kline med snus, og på den måten venne henne på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Få dama de til å begynne å snuse da, damer som snuser er stilig. nja, er ikke så sikker på det. er ikke så gidd å komma hjem og skal hilse på'a, så sitter a med en diger pris i kjeften DYRT!? Du snuser jo ikke mer enn en gjennomsnittlig snuser som snuser mindre enn en gjennomsnittlig snuser som snuser mindre [...] enn en gjennomsnittlig snuser! hehe, syntes det er dyrt for 50,- med en klump tobakk som jeg egentlig ikke får noe spesielt igjen fra. men vi får se hvordan det går. jeg vil gjerne fortsette å snuse, men om dama sier nei, så blir det nei Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Cheezcake: Bake eller pose? Uansett: Lucky you! (Bake FTW) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg