Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener også at grensa på røyk er 1 kartong/200 sigaretter/10 pakker), nore more, no less. (jeg blingsa tidligere med 100 røyk, matten var ikke helt i orden da :p)

Når du sier du er lei, så har jeg også sånne perioder iblandt. Akkurat nå er jeg litt lei. Har bare brukt opp 3 bokser løs og 2 med porsjon på 2 uker! Men til gjengjeld 4 pakker røyk :ohmy: Mens noen ganger er jeg helt vill på snusinga og snuser non-stop, og andre ganger gidder jeg ikke ta meg bryet med å hverken bake eller stappe bleie :p

Lenke til kommentar

det går nok over. har vært lei snus en gang før, men jeg begynte igjen på en fest, og da blei det full fart igjen.

egentlig vil jeg ikke si jeg er lei, men jeg har mista lysta til å reise meg opp og gå bort å ta meg en pris. var på fest på fredagen/lørdagen, og jeg snuste bare ei bleie :s det er ille. når jeg er på fest pleier jeg enten å miste boksen i fylla eller å bruke den opp. men neida :(

Lenke til kommentar

Har ikke tatt en prell siden jeg jobba i går. Røyka usedvanlig lite i natt også. Kun 12-13 røyk.

Tror jeg skal prøve røykeplaster en stund :p For å prøve å slutte helt med røyken og kun snuse, sliter virkelig med å få til det.

Lenke til kommentar
Har ikke tatt en prell siden jeg jobba i går. Røyka usedvanlig lite i natt også. Kun 12-13 røyk.

Tror jeg skal prøve røykeplaster en stund :p For å prøve å slutte helt med røyken og kun snuse, sliter virkelig med å få til det.

5114710[/snapback]

Du er fornuftig, Snus :thumbup: Røyk :thumbdown:

Edit: bare se på avataren min ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

5114710[/snapback]

Du er fornuftig, Snus :thumbup: Røyk :thumbdown:

Edit: bare se på avataren min ;)

5115746[/snapback]

hehe

Lenke til kommentar

jeg går nok mye pa vane. er spesielle tidspunkter på dagen jeg snuser, som om jeg skal ta et bad, eller se på film/dvd. da tar jeg meg automatisk en pris. eller hvis jeg er på besøk hos noen andre. men det er mye pga å få litt "hjemmefølelse", pluss at jeg føler meg litt hyggeligere da jeg alltid også spør om andre vil ha :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nettop det er litt av grunnen til at jeg snuser mindre om dagen. Jeg var inne i en fin rutine tidligere, at jeg alltid snusa når jeg var sammen med 1 av 3 kompiser, men nå er han ene i lofoten, han andre i militæret og han tredje har ikke lappen (i likhet med meg) så da sitter jeg mye hjemme i ukedagene, og i helgen går det som regel i røyk.

Jeg prøver å få inn en ny rutine nå. Har begynnt å ta en når jeg står opp om morran, og om kvelden. Pluss hver gang jeg sitter på buss til/fra skole (det blir 4 preller tilsammen ettersom jeg må bytte buss 1 gang hver vei, og skifter prell imellom byttene :yes:) Så de dagene det er skole går det ca. 1 boks med løs, som regel litt i underkant. Men jeg har fri 2-3 dager i uka og da blir det lite snusing. I dag: 1 general porsjon, 1 skruf stark porsjon, 1 prell probe whiskey.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...