The_Darkness Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Synes litt av gleden ved løs er å bake, og lage en skikkelig perfekt pris Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Slik jeg har opplevd det fjerner baking en god del av effekten... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Slik jeg har opplevd det fjerner baking en god del av effekten... 5091738[/snapback] Det er jo ganske bra å lage en halvferdig pris da så kan du formae den selv Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Holder egentlig med på sånn trønder greier som larsp viste oss for evigheter siden. Men istad så orka jeg ikke det så jeg bakte en tønne, helt perfekt på under ti sekunder .Den var seriøst sexy, mye penere enn jeg pleide å lage, mystisk Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 enig der azz.. legger den inn løs.. er så digg da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker maks 5 sek på å lage en dønn perfekt prell så da gidder jeg ikke å legge den inn halv-stekt Dessuten baker jeg prellene slik at de får denne forme: )(, ikke omvendt (). Dermed passer de bedre i leppa, pga den bulker ikke i strengen... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Feh::.. Ja helt enig der !! 5 sek sp får man en deilig præll som dette )( hehe !! nyter det akkurat nå ;P hehe !! men det er noen ganger jeg bare stapper opp shiten uten å bake !! kommer ann åssen tilværelsen er ;P hehe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Det som er stil er å: enten bake prellen og kaste prellen inn i kjeften, for så å dytte den opp med tunga. Eller bare putte den løst inn. Endret 2. november 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe sannhet i at Norge kommer til å øke prisen på snus med minst det dobbelte. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 da slutter hvertfall jeg HELT og kjøpe i norge! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hurra for rød-grønt, da. For 100% dyrere snus er vel noe "flertallet" vil? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe sannhet i at Norge kommer til å øke prisen på snus med minst det dobbelte. 5095182[/snapback] Hvem-hva-hvor-når sier det? Da blir det mange turer til Sverige. Så lenge Norge ikke er i EU så tror jeg ikke noe sånt vil skje. Eller håper hvertfall ikke det Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Skrekk og gru --> her men om det er så vannvittig troverdig er ikke sikkert. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noe sannhet i at Norge kommer til å øke prisen på snus med minst det dobbelte. 5095182[/snapback] Hvem-hva-hvor-når sier det? Da blir det mange turer til Sverige. Så lenge Norge ikke er i EU så tror jeg ikke noe sånt vil skje. Eller håper hvertfall ikke det 5095361[/snapback] Her kan dere lese mer Regjeringen er ikke helt rett Diskusjon: Snusen blir dyrere!startet av: shrty @ 01/11 14:34 -2005 Ja, da har Norge fått ny regjering og nye innspill og regler blir satt inn i det norske systemet. Et av de så mange momentene er at prisen per snusboks vil stige fatalt med over 100%. Altså, enkelt og greit. Om ikke så alt for lenge er du nødt til å punge ut drøye 150 kroner for èn boks snus i Norge, da det koster bare 20 kroner boksen i Sverige. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Glem det............. Endret 2. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Altså, det der er jo bare PISS! Har aldri sett noe så ufattelig idiotisk i hele mitt liv... KILDE?!?!?! SPAR MEG! Det kommer sannsynligvis aldri til å skje > Smugling/handling fra utlandet vil regelrett eksplodere > Tobakksindustrien, og det norske markedet vil tjene mindre, pga ingen gidder å kjøpe. Seff kan staten gjøre det, men jeg tipper at det er opptil flere stortingsrepresentanter og andre politikere som røyker eller snuser selv. Tull alt ihop. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Okey, hvor mange tror det faktisk kommer til å skje? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg tror ikke det kommer til å skje, jeg vet det. Jeg er såpass skråsikker som jeg er fordi tenk deg hvis de skulle hatt samme økningen på alkohol? Hva skjer? folk smugler. Det liker ikke staten. Hvis snusen skulle kosta 120 kr pr pakke i norge ville ingen giddet å kjøpt den. Dermed taper staten MASSE penger. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg håper inderlig at det ikke kommer til å skje. La de som vil røyke og snuse gjøre det til de prisene vi allerede har (om ikke lavere ). Det å sette opp prisene bidrar bare til det Feh nevner. Kan forstå at folk ikke liker å få blåst røyk mot seg såklart, men snus skader da ikke andre enn deg selv? Forresten, hvor er denne kilden vi har spurt etter? Såvidt jeg kan se er ikke denne diskusjonen basert på noen kilde? Correct me if I'm wrong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg