Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^

5078237[/snapback]

Jeg slelgte en hel pris general en av de første gangene, jeg holdt nesten på å spy da :no:

Jeg syns den skrufen du får kjøpt i danmark er sterkere en den i norge. noen andre som har merket det samme?

Lenke til kommentar

Jeg husker faktisk ikke hvilket merke det var, det var et merke jeg aldri har sett før løs. Jeg fikk litt vondt i hode men det var utrolig digg.

Helga etter dro jeg på lan og kjøpte meg en boks General løs så lagde jeg meg en gamba pris i forhold til allle andre, men nå er det ca samma størrelsen som jeg bruker til vanelig. Og jeg fikk så INNE I HELVETTE vondt i hue auuu. Seriøst det jævligste jeg har vært med på. Enda begynte jeg å snuse :!:

Lenke til kommentar

Min første var general løs... en gang på fylla. Fikk en FEIT klump i hånda, som sikkert var 1/4 av boksen, men når jeg var ferdig med å "bake" (den så ut som en liten pyramide) så skjønte jeg faen ikke hvor all snusen var blitt av siden det var så liten :p Merket ingen effekt though :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...