Gamlemor Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Pøh, men kan ikke diskuterere, må gå nå så rekker jeg den med glans. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva med en pol her? og hvilken snus du syns er best? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Blir en GANSKE lang poll da. Tenk på alle de forskjellige snustypene, bleie og bake. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja. Tipper vi dropper poll, jeg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja. Tipper vi dropper poll, jeg. 5077807[/snapback] Tja, hvorfor ikke Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 kommer mest til og bli sagt: General eller Skruf tipper jeg.. det er det det virker som folk bruker mest av her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva var den første typen snus dere prøvde? Den første jeg prøvde var Mocha med lakris da jeg var på russlandtur. kjøpte med med 5 bokser på tur hjem, med jeg ble lei etter 2 bokser. så jeg solgte de tre og kjøpte meg to bokser med skruf Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hmm første var vell peterøes blå med mint løs den er god den. ikke rart jeg fortsatt! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hmm første var vell peterøes blå med mint løs den er god den. ikke rart jeg fortsatt! 5078205[/snapback] Jeg har hat en sånn boks, å det var en lettelse å få den brukt opp, ga sikkert bort 1/4 av boksen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^ 5078237[/snapback] Jeg slelgte en hel pris general en av de første gangene, jeg holdt nesten på å spy da Jeg syns den skrufen du får kjøpt i danmark er sterkere en den i norge. noen andre som har merket det samme? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hehe, første var vel General løs, husker jeg ikke merka en dritt første gangen (merkelig nok). Hadde den inne en god stund hvertfall. Så prøvde jeg snus (ble utrolig svimmel og kvalm), og dermed var det over på catch og videre. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 husker min første snus, var general løs. ble utrolig svimmel og hadde det veldig gøy. skulle ønske man ble like svimmel hver gang man tok en snus, det hadde vært kos det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 general løs som første snus her også.. og fyttig H så kvalm jeg blei! aaaah.... men som sagt over meg her, jævlig nice svimmel feeling Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hoho, min første var General White Portion. Den svei bra, og jeg ble bra svimmel, og kvalm etter at jeg tok den ut. Det var tider det Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Min første snus var en veldig,veldig dårlig snus med et navn jeg ikke husker. Lå på bakken, meget kvalm og prøvde å unngå å spy. Egentlig litt merkelig at jeg to dager etter denne hendelsen kjøpte meg en general boks.. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 min første gang var da jeg kjøpte en boks general pose med en kamerat.. husker vi stakk til en skole i nærheten og prøvde det var det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 min første var General Pose. merka ingen ting første gangen jeg helelr, men gang numemr to ble det liv Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg husker faktisk ikke hvilket merke det var, det var et merke jeg aldri har sett før løs. Jeg fikk litt vondt i hode men det var utrolig digg. Helga etter dro jeg på lan og kjøpte meg en boks General løs så lagde jeg meg en gamba pris i forhold til allle andre, men nå er det ca samma størrelsen som jeg bruker til vanelig. Og jeg fikk så INNE I HELVETTE vondt i hue auuu. Seriøst det jævligste jeg har vært med på. Enda begynte jeg å snuse :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Min første var general løs... en gang på fylla. Fikk en FEIT klump i hånda, som sikkert var 1/4 av boksen, men når jeg var ferdig med å "bake" (den så ut som en liten pyramide) så skjønte jeg faen ikke hvor all snusen var blitt av siden det var så liten Merket ingen effekt though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg