Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke prøvd noen av delene jeg. skal se å få kjøpt meg en boks med løs snus snart. er så korselig å sitte å bake snusen, men vi får se om det er verdt det.

har dere noen anbefaling utenom skruf? den er notert alt ;)

må være lett å bake. har ikke bakt snus på rundt et år nå

edit:

ahhh, hellige prell! min første bleie på flere dager. og bare for å innformere. lysten etter snus ble stor, men langt fra noe sug :) *fornøyd*

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

hehe, det etser ikke opp leppene. er du uheldig(som jeg) kan den herje litt med leppe strengen din, men det er jo ikke farlig :)

ja, de tinneholder nikotin. så er du en feit ekkel slask som aldri trener, vil det si at sjansen for hjerte sykdommer øker. trener du derimot, er det så godt som 0.001% skade sjanse. du kan også få gule tenner, men det er bare å pusse de godt både morgen og kveld så er du joggumeg kvitt det også! :)

ahh, deilige verden. er i kjempe humør nå. nettopp gjennomgått ei deilig og lang treningsøkt, hørt å herlige hammerfall og stappa i 2.stk catch mini i kjeften. detta er livet!

har finni ut at mini'en ikke er så ille alikevel. den er perfekt når jeg går rundt på gaten, eller jobber. stapper den inn litt på siden av leppa så ser ikke folk at jeg snuser(hvis ikke de vet det da)

nei du detta var en digg da :) og morgendagen blir også jævli bra. skal handle et bare bokser til med snus(trenger fortsatt forslag til løs snus) og skal kjøpe det nyeste hammerfall albummet :)

Lenke til kommentar

Snus

Fordeler og ulemper:

-Strengen kan forsvinne/krympe (er det egentlig en ulempe?)

-Tannkjøttet KAN trekke seg oppover

-Tannkjøttet KAN råtne (hvis du oversnuser)

-Nikotinen gjør deg avhengig

-Gule fingre (hvis du ikke vasker deg)

+Ekstremt deilig. En helt utrolig opplevelse :D

+Det er moro å diskutere snus med andre... alle snuser forskjellig og har noen spesielle triks på lager hehe

+Beroligende (hjerterytmen øker, men nikotin har også en beroligende effekt som gjør at hjernen fungere bedre)

Skruf er grei, men smaken på skruf er ikke best i verden akkurat. Gå for røda du :yes: Den er SIMPEL å bake, og smaker ikke så halvgærnt... bare ikke kjøp røda porsjon.. den smaker hoggorm!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...