Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 @ FredricC Stand rigid for the next battlePeace means reloading your guns Kings of the Carnival Creation er drit bra Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 @ FredricCStand rigid for the next battlePeace means reloading your guns Kings of the Carnival Creation er drit bra 5066972[/snapback] Jess, en av mine favoritter Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Haha, jeg satte på den like før jeg gikk inn på denne tråden! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Haha, jeg satte på den like før jeg gikk inn på denne tråden! 5067137[/snapback] Snusere har sikkert en hemmelig psykisk "connection" med hverandre uten at vi helt vet om det. edit: presterte å skrive connection feil.. Endret 27. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Åpnet en boks røda lacket i dag Det var en HELT annen snus i løs enn porsjon! Porsjon røda smakte rett og slett DRITT! mens denne løse var veldig god! god å bake og god på smak, men satt ikke så godt i leppa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) har ikke prøvd noen av delene jeg. skal se å få kjøpt meg en boks med løs snus snart. er så korselig å sitte å bake snusen, men vi får se om det er verdt det. har dere noen anbefaling utenom skruf? den er notert alt må være lett å bake. har ikke bakt snus på rundt et år nå edit: ahhh, hellige prell! min første bleie på flere dager. og bare for å innformere. lysten etter snus ble stor, men langt fra noe sug *fornøyd* Endret 27. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hmm. Hva er det som er så farlig med Snus egentlig ? Greit, det etser oppover mot leppen. Andre ting? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det inneholder nikotin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hehe, det etser ikke opp leppene. er du uheldig(som jeg) kan den herje litt med leppe strengen din, men det er jo ikke farlig ja, de tinneholder nikotin. så er du en feit ekkel slask som aldri trener, vil det si at sjansen for hjerte sykdommer øker. trener du derimot, er det så godt som 0.001% skade sjanse. du kan også få gule tenner, men det er bare å pusse de godt både morgen og kveld så er du joggumeg kvitt det også! ahh, deilige verden. er i kjempe humør nå. nettopp gjennomgått ei deilig og lang treningsøkt, hørt å herlige hammerfall og stappa i 2.stk catch mini i kjeften. detta er livet! har finni ut at mini'en ikke er så ille alikevel. den er perfekt når jeg går rundt på gaten, eller jobber. stapper den inn litt på siden av leppa så ser ikke folk at jeg snuser(hvis ikke de vet det da) nei du detta var en digg da og morgendagen blir også jævli bra. skal handle et bare bokser til med snus(trenger fortsatt forslag til løs snus) og skal kjøpe det nyeste hammerfall albummet Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Snus som er lett å bake? Hmm, Röda läcket er leire med nikotin. Ettan er også ganske grei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) den må smake ok også. er egentlig litt motstandsdyktig etter flere år med general men det skadeer ikke med ok smak! Endret 27. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Grovsnus er ganske godt. Liker den ganske mye, men general er bedre. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Snus Fordeler og ulemper: -Strengen kan forsvinne/krympe (er det egentlig en ulempe?) -Tannkjøttet KAN trekke seg oppover -Tannkjøttet KAN råtne (hvis du oversnuser) -Nikotinen gjør deg avhengig -Gule fingre (hvis du ikke vasker deg) +Ekstremt deilig. En helt utrolig opplevelse +Det er moro å diskutere snus med andre... alle snuser forskjellig og har noen spesielle triks på lager hehe +Beroligende (hjerterytmen øker, men nikotin har også en beroligende effekt som gjør at hjernen fungere bedre) Skruf er grei, men smaken på skruf er ikke best i verden akkurat. Gå for røda du Den er SIMPEL å bake, og smaker ikke så halvgærnt... bare ikke kjøp røda porsjon.. den smaker hoggorm! Endret 27. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vil anbefale Lacket jeg også. Ettan smaker veldig bra også, grei å pakke synes nå jeg. Tiedemanns Blå har jeg ikke smakt på et år, men har fått tips om å kjøpe den. Vet at den samker mint eller noe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 kanskje det blir en vanlig general løs på meg i tillegg til alle bleiene da. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 General Løs er jo fin. Egentlig ikke så vanskelig å bake, men når jeg ser hva andre kan bake, ser jeg at jeg har litt trening forran meg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det tar ikke lange tida å lære seg å bake jeg sleit jævli i starten, men nå baker jeg prell på under 10 sek fra jeg tar opp boksen til den er i leppa og da er den helt kompakt og fin... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Alltid like kjekt å se røykere/snusere snakke +/- om å drive med det..^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Alltid like kjekt å se røykere/snusere snakke +/- om å drive med det..^^ 5069291[/snapback] Hva mente du med det? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Gode tips til løssnus: Tiedemanns Blå/Grønn og Petterøes Blå er geniale til å bake med. Spesielt sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg