JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehe, nå du ikke generalisere. Det som er bra med skruf er at den er utrolig lett å bake + at den holder seg godt på plass. Men, det er to fordeler jeg egentlig ikke bryr meg så mye om da jeg ikke baker og synes snusen skal renne litt. Läcket er faktisk ikke så aller verst så lenge man begrenser inntaket. Jeg synes det er greit å prøve en annen snussort per 7-10 General-boks. Valget faller som regel på Läcket, Gustavus eller Grov. Syns faktisk at General er lettere å bake enn f.eks Skruf. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 General er desidert best. enig. jeg er litt pinglete da. bruker bare bleiesnus Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ikke noe pinglete i det ... det er bare kjappere gjort. Hele grunnen til at jeg snuser er derfor. (og på steder røyking ikke er lov ... ) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 snus e ekkelt. nei nå tror jeg du tar feil... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ikke noe pinglete i det ... det er bare kjappere gjort.Hele grunnen til at jeg snuser er derfor. (og på steder røyking ikke er lov ... ) joda, sant det. bleie er best, ingen protest snus e ekkelt. kommer helt ann på mengden, og hvor synelig det er. en vanelig mengde snus, hvor eneste tegn på at snusen blir brukt er en bulk i leppa er ikke ekkelt. men en kjempe kladd som tyter ut av kjeften og skriker banneord til forbipaserende er litt anderledes Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tja, etter en stund blir porsjonssnus ikke godt nok. Byttet fort til løs i min tid. Men snus er forsåvidt ikke spesiellt sjarmerende, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 To jenter har sagt at jeg så bra ut med snus. Begge ble jeg i sammen med senere. Snus drar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 To jenter har sagt at jeg så bra ut med snus. Begge ble jeg i sammen med senere. Snus drar Stemmer, etter at jeg begynte å snuse så har antallet one night stands økt med nesten 1000%. ;--D Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Hehe, se der ja, harde fakta kommer fram En ting jeg lurer på: Bruker dere å vaske hendene etter dere har bakt ferdig prisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bruker dere å vaske hendene etter dere har bakt ferdig prisen? Vi er da menn? Nei, absolutt ikke. Jeg tørker snusen av på meg selv. Heldigvis er jeg så ultraleet å bake at jeg bruker 10 sekund på en pris og får nesten ingen rester på fingrene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Stemmer, etter at jeg begynte å snuse så har antallet one night stands økt med nesten 1000%. ;--D fra null til en? Vi er da menn? Nei, absolutt ikke. Jeg tørker snusen av på meg selv. har ikke det problemet jeg! bleiesnus 4 teh win Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ved lemping, dvs snusen pakkes i eska og rett opp i leppa, blir vasking av hendene totalt overflødig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, og det varer i nøyaktig 2 dager så er det akkurat som å ta en General igjen. Ikke for meg Jeg får nikotinsjokk av hver -eneste- morraprell med skruf. Denne uka har jeg bare fått ak i general, ingen nikosjokk må ta en røyk etter prellen for å få det. Har hatt nybegynner-kicket hver eneste dag i ett år jeg Kick FTW! Men det er ikke alltid like "ftw" me kicket... Som f.eks i dag på jobb... hadde ikke tatt morraprellen eller røyk, så jeg fikk tidenes nikko-sjokk da jeg hadde røykepause og fikk sjangla meg inn igjen. Var helt borte da jeg satt meg i kassa! Har jeg en vask innen 2-5 meters rekkevidde så vasker jeg meg, men sitter jeg på loftet/terrassen gidder jeg ikke gå ned for å vaske... gnir det vekk og kanskje tørker av litt på innsiden av lummene... pleier ikke grise så fælt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sitter med en catch nå.. :/ Mocca er bedre. ^^ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 To jenter har sagt at jeg så bra ut med snus. Har fått samme tiltalen sjølv, at eg ser bedre ut med snus enn uten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har jeg en vask innen 2-5 meters rekkevidde så vasker jeg meg, men sitter jeg på loftet/terrassen gidder jeg ikke gå ned for å vaske... gnir det vekk og kanskje tørker av litt på innsiden av lummene... pleier ikke grise så fælt Godt tips - tørk det under sokkene. Det gjør jeg med alt. Tørker du det på innsiden av lommene kan det farge under vask. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 mocca er pinglesnus som man ikke kjenner overhodet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tørker du det på innsiden av lommene kan det farge under vask. Ligg det att en halv boks i hendene dine etter at du er ferdig med ei klype eller noko sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg