Feh Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Interessant... Luksus snus Best for general sin del av den er både: god på smak, luksuriøst innpakket (håper den er løs?) og har en konsistens vi bare kan drømme om Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 *kremt* alle fulle unntatt 2... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hehe, har litt å velge i der ja. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hvilken Prince er det der btw? Tror ikke jeg har sett den før... Endret 25. oktober 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ny en som jeg fant i sverige. Highland taste Prince Highland Taste Prince Highland Taste innehåller tobak som skördats på höga höjder. Klimat och växtförhållande på höglandet ger tobaken en rund men ändå fyllig karaktär. Tjära 8 mg. Nikotin 0,7 mg. Kolmonoxid 8 mg. vanvittig god mye bedre enn de vanlige princene. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kanskje spennende for noen... 5059763[/snapback] Så utrolig teit! Snus ble jo laget for arbeiderklassen, siden de ikke kunne holde siggen mens de jobba. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Stappa inn 3 skruf stark porsjon nå fikk et ganske solid sjokk... Ikke like heftig som en skruf stark porsjon prell, men rimel brukbart Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Pakka meg nettopp en god pris med Skruf Original. Løs såklart. Pleier alltid å få nikotinsjokk. og hver gang jeg tar en sigg. Sikkert kroppen min som tåler lite.. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) skruf STARK portion har +35% nikotin Endret 26. oktober 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Pakka meg nettopp en god pris med Skruf Original. Løs såklart. Pleier alltid å få nikotinsjokk. og hver gang jeg tar en sigg. Sikkert kroppen min som tåler lite.. 5061561[/snapback] Jeg var også sånn før... Helt til jeg begynnte å røyke noenlunde fast samtidig som jeg snuser fast... da gikk det vekk Driver å kutter ned på røykinga... så nå får jeg et lite sjokk om morningen Trikset er å snuse snus som general, ettan, probe, røda etc. til vanlig, mens morraprellen må være en skruf for sjokket Har funnet ut nå, etter et år, at skruf egentlig ikke smaker noe digg... general har faktisk en veldig god aroma/smak, men skruf er jo fortsatt kongen av nikotin... derfor vi kjøper den. Skruf porsjon derimot er en av de beste porsjonssnusene på smak. Både original, stark og tranebær. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Snusere : Slutt å spytte så j"#¤ utenfor alle hovedinnganger ... og ikke kast snus i vasken... Snus(k)e siden Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 For de som savner hawken en gang i blant har kicks wintergreen kommet, kicks har og smaker som cognac,pilsner,lime/licorice,wild berry og lime. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kicks portion med wild berry og lime er gode, resten har jeg ikke smakt Forøvrig går pils og cognac snusen under navnet "Roots" har en boks med pilse greia hjemme Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 De roots og kicks dåsene hadde utrolig kjedelig design syns jeg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jepp... dåsene for den løse snusen er inmari dårlig med tanke på å bevare ferskheten i snusen... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Snus(k)e siden 5061748[/snapback] ? skjønner ingen ting jeg Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://www.icetool.com/snuffbox.html Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 uff, har klart å kutte meg på innsiden av leppa jeg. tok en pris i går, og det gjorde så jævli vondt at jeg.... får holde meg unna snus ei uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg