Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nok alkoholprat nå synes jeg har ingenting med snus å gjøre egentlig @The Darkness: Får du abstinenser bare å være vekke fra snus i 2 dager? ? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Men kan vi ikke diskutere snus fra nå av? Tråden var mye kulere før 18 eller under 18 diskusjonen kom opp Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg prøvde den Grand porsjon snusen jeg kjøpte i sverige i går istad... Minnet om granit, men smaken var veldig spesiell og rar... likte den ikke noe særlig. Og Rocks eller Rockys eller hva faen den het var tidenes drittsnus Med Pilsner smak stod det... løs... Men det var nettop det den var. LØS. Så løs at den gikk omtrent ikke an å bake! Prøv å bak tørr sand! Smuldret opp i finga så det holdt, og det værste var at den ikke var tørr! lol for en drittsnus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Men kan vi ikke diskutere snus fra nå av? Tråden var mye kulere før 18 eller under 18 diskusjonen kom opp 5054404[/snapback] da handlet den egentlig bare om det samme hele tiden da. hvilke snus merke er best. "general eier!" "uff nei, general renner så mye!" "general eier!" "uff nei, general renner så mye!" osv Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 @The Darkness: Får du abstinenser bare å være vekke fra snus i 2 dager? ? 5054397[/snapback] Gjør nok det ja, har nok blitt litt for god venn med Skruf'n. Men han er en veldig god venn da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja... han er nok det ja Men jeg har endelig fått tak i litt Probe Whiskey så nå er jeg i snus-himmelen Den snusen smaker bare så utrolig digg! Anbefales på det varmeste God å bake, god på smak, god i leppa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 er den til salgs i norge da? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ahh, Probe Whiskey'n er deilig! den skal kjøpes neste gang jeg er i Sweden. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Denne artikkelen kan sikkert ordne litt opp i all kranglingen det har vert rundt hvor krafting noen av de forskjellinge merkene har vert osv osv. Her står også litt om nikotin i snus i forhold til røyk. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/29/441788.html Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det gir fortsatt ikke noe vettug svar! Hva faen er en "gjenomsnitts snuser"? Noen folk snuser jo 1 boks+ om dagen, mens andre tar 2 bleier? Henger ikke på greip noe av det som blir sagt spør du meg. Kunne de kommet med rene tall skulle jeg trodd på det, men ved bruk av ordet "gjennomsnitt" mister artikkelen 100% av troverdigheten. Greit at ny snus er farligere, har mer nikotin, men å si at en gjennomsnitts snuser får i seg daglig like mye som 40 røyk er jo helt idiotisk å skrive, ettersom vi ikke egentlig vet hvor mange gram/hvor stor mengde nikotin den så godt forklarte "gjennomsnitts snuseren" får i seg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 den er morsom den der. hadde jeg ikke vist bedre ville jeg tro at malbro eller en annen røyk produsent for å skrive dritt om snus.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 En ting er at man får i seg endel/mye nikotin forhold til røyk, men så er det en god del andre ting oppi røyk forhold til snus. Røyk innhalerer man..røyk er _røyk_. Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kjøpte en boks med Skruf her om dagen, skal si den hadde bra virkning! Og veldig lett å bake! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 En ting er at man får i seg endel/mye nikotin forhold til røyk, men så er det en god del andre ting oppi røyk forhold til snus. Røyk innhalerer man..røyk er _røyk_. 5057471[/snapback] ja. å røyken\tjæra er mer skadelig enn det man får i seg via snus Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 enig der azz... men synes det er ganske mye som ikke dreier seg om snus her nå.. få som legger inn innlegg oxo Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Faen! fikk ikke kjøpt snus idag heller.. har det altfor travelt om dagen, pluss at det kom metervis med snø idag, så nå er scooter til butikken uaktuelt.. fikk heldigvis tatt en på skolen idag, men det er altfor lenge sia! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kjipt det der. Hadde mine ``bommedager`` tilbake på skoletiden jeg også. Går rundt og snylter på andre som har pris. Kjøpte forresten en ny boks med General løs idag, men nå foretrekker jeg faktisk både Skruf og ettan framfor Generalen.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Foretrekker Skruf fremfor de fleste andre snus merker jeg å, General er ikke så god som den engang var.. Oh happy days! snakka med en kompis som nettopp har vært i sweden, så nå blir det Skruf stärk på meg iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 heldig er du! må ta meg en tur å handle mer snus snart jeg også. får se om jeg ikke gjør det i morgen ved 9 tida. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kanskje spennende for noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg