Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde den Grand porsjon snusen jeg kjøpte i sverige i går istad... Minnet om granit, men smaken var veldig spesiell og rar... likte den ikke noe særlig.

Og Rocks eller Rockys eller hva faen den het var tidenes drittsnus :p Med Pilsner smak stod det... løs... Men det var nettop det den var. LØS. Så løs at den gikk omtrent ikke an å bake! Prøv å bak tørr sand! Smuldret opp i finga så det holdt, og det værste var at den ikke var tørr! lol for en drittsnus :lol::D

Lenke til kommentar
Men kan vi ikke diskutere snus fra nå av? :) Tråden var mye kulere før 18 eller under 18 diskusjonen kom opp

5054404[/snapback]

da handlet den egentlig bare om det samme hele tiden da.

hvilke snus merke er best.

"general eier!"

"uff nei, general renner så mye!"

"general eier!"

"uff nei, general renner så mye!"

osv

;)

Lenke til kommentar

Det gir fortsatt ikke noe vettug svar! Hva faen er en "gjenomsnitts snuser"? Noen folk snuser jo 1 boks+ om dagen, mens andre tar 2 bleier? Henger ikke på greip noe av det som blir sagt spør du meg. Kunne de kommet med rene tall skulle jeg trodd på det, men ved bruk av ordet "gjennomsnitt" mister artikkelen 100% av troverdigheten.

Greit at ny snus er farligere, har mer nikotin, men å si at en gjennomsnitts snuser får i seg daglig like mye som 40 røyk er jo helt idiotisk å skrive, ettersom vi ikke egentlig vet hvor mange gram/hvor stor mengde nikotin den så godt forklarte "gjennomsnitts snuseren" får i seg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...