password Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Snus er sunt for tenna! (Inlegg nr. 1000 mon tro!?) Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Attention! Nå i det siste har prisen begynt å smuldre opp med en gang jeg putter den oppi, selv om den er fast og fin etter jeg har pakket den. Dette har aldri skjedd før, noen som har noen gode råd for å få den skikkelig hard? Forresten, må si min mening om Kodiak: veldig godt, men renner fort. Veldig enkel å ta/spytte ut! 5031312[/snapback] prøv og lag ei ordentlig fast tønne med 2-4 dager gammel snus. det har funka for meg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 snart 1 mnd uten snus nå. wohow. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 gratulerer og uff da Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Oi, hadde ikke klart det jeg Er suget helt borte nå da eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 er jeg den eneste som ikke får noe snus-sug? hm. er ganske sikker på at jeg kan slutte når som helst. det er digg med snus, men jeg er langt fra avhening. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 er jeg den eneste som ikke får noe snus-sug? hm. er ganske sikker på at jeg kan slutte når som helst. det er digg med snus, men jeg er langt fra avhening. 5034994[/snapback] Nei du er ikke den eneste, kan ikke forstå hvordan man kan bli avhengi om jeg skal være helt ærlig. Jeg snuser jævlig mye og er ikke avhengi så kan ikke forstå hvordan folk blir det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 tror nok heller "avheninghet" til snus og røyk kommer av lav viljestyrke og ikke en ekte avheninghet. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå er jo fakta at du blir MER avhengig av snus enn av røyk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 ja, vistnok pga mer nikotin. men jeg syntes all avheninghetsbablinga er helt ustabil. klarer jo ikke å sette meg inn i slikt når jeg ikke blir avhening selv. selv om jeg as we speak sitter med ei bleie under leppa Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 tror nok heller "avheninghet" til snus og røyk kommer av lav viljestyrke og ikke en ekte avheninghet. 5035114[/snapback] Det kan ta flere år med snus. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 å bli ordentlig avhengig kan ta lang tid.. det varierer fra person til person.. jeg har snust ca 1 år, og jeg klarer meg fint en dag uten snus, men vis det går 2 da kjenner jeg et svakt sug etter snus.. synes det suget er litt digg jeg da for når jeg får det, er det seriøst digg med en pris Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jo, det er sant. Når jeg ikke har snus tror jeg at den følelsen som minner om et sug er mer at jeg har lyst på snus enn at jeg må ha snus.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jo, det er sant. Når jeg ikke har snus tror jeg at den følelsen som minner om et sug er mer at jeg har lyst på snus enn at jeg må ha snus.. 5035892[/snapback] ja. jeg får lyst på snus men intet sug. kan også legge med at jeg snart har snust i 4år Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 det er ivhertfall jævelig digg med en pris, vis du har gått en stund uten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 ja, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 kan ikke forstå hvordan man kan bli avhengi om jeg skal være helt ærlig. Jeg snuser jævlig mye og er ikke avhengi så kan ikke forstå hvordan folk blir det. 5035087[/snapback] Jo det skal jeg si deg hvorfor man blir avhengig. Jeg tenkte NØYAKTIG som deg for noen måneder tilbake. "Pfft, preller jo bare et par bokser i uka, kan slutte når jeg vil! nårsomhelst!" Så holder man på sånn noen måneder og tenker at man egentlig ikke trenger pris mer, prøver å slutte. Tok litt over 1 uke fra jeg "slutta" til jeg bare MÅTTE ha prell Man er avhengig selv om man ikke tror det selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hehe, for en stund siden(et par måneder siden) sluttet jeg å snuse over en måned bare for å få godfølelsen når jeg satt i ei bleie. da jeg hadde brukt opp den siste boksen fikk jeg ingen kraftigere trang enn "hm, jeg har lyst på ei bleie". gikk helt fint det Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Men tingen med ihvertfall meg er at jeg ikke har noen gode argumenter for å slutte. Penger er jo en sak, men det er ikke noe stort problem her. Mangler du vilje og motivasjon er det rimelig vanskelig å slutte vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jo, det er sant. Når jeg ikke har snus tror jeg at den følelsen som minner om et sug er mer at jeg har lyst på snus enn at jeg må ha snus.. 5035892[/snapback] ja. jeg får lyst på snus men intet sug. kan også legge med at jeg snart har snust i 4år 5036312[/snapback] Så har du også sagt at du har hatt et veldig moderat forbruk og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg