Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) kjøpte catch lakeris porton nå nettopp, og fytti for en tragisk sak! det var bare 10grams boks, med etter det jeg kan skjønne, jævli lite nikotin! uff, for en skuffelse! men men. jeg har fortsatt et par bokser med white edit: endra litt feil rabling om jumbo digre bleier. Endret 19. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hele pakka er vel på 10 gram ikke hver bleie, alt inni boksen som veier det som står på utsiden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ja. oi. skrev jeg at hver bleie er 10gram? oi. det hadde jo vært digg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hel pakka er 24 gram... men kan jo hende du kjøpte catch mini... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hele pakka er vel på 10 gram ikke hver bleie, alt inni boksen som veier det som står på utsiden. 5028245[/snapback] hehe, drømmer selv om supersterk snus :!:, I'm becoming a narc Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå sitter jeg foran pc`n og sliter meg gjennom to timer med Teknisk tegning, med den verste Nazi-læreren ever. Sitter også å baker meg en pris, av merke Petterøes Blå. Pleier å pakke meg enten ei kule, eller et rektangel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 det står 10gram. tror nok at det er mini ja. men det stor large portion i butikken, men det kan det umulig være Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hva er forskjellen på general white portion og vanlig? er det noe mint smak eller andre ekle ting? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) dette har da blitt tatt opp hundre ganger allerede. White det samma bare penere poser. Edit: og den renner mindre, og alle pose snuserne anbefaler den Edit2 : framfor vanelig altså, vil ikke ha noen skumle skruf folk på nakken Endret 19. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Testa tre nye snustyper i dag Kodiak Ice. Samme konsistens som Hawkens, veldig søt smak, men frist og litt peppermynte aktig. Kicks (portion). Wild Berrys smak, veldig søt, men grei nok, ikke like god som skruf tranebær, finnes også i Lime smak skal teste den i morra kanskje. Catch Large 24g Eucalyptus (white?). Likte denne veldig godt Frisk og god smak/ettersmak. Kodiak og Kicks var fra en for meg ukjent importør... ikke swedismatch eller gothiatech eller hva faen det heter Var en norsk importør, så ut som en enkeltmann som dreiv med det Er det slik at man skal blande "Long Cut" snus med vanlig snus? Tenker på Hawkens og Kodiak som er VELDIG grove snustyper (kan finne opptil 2 cm lange tobakks "dingser" i snusen. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kodiak er ikke snus, det er tyggeobakk (!) ihvertfall det de amerikanske personene i min omgangskrets mener. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kodiak er ikke snus, det er tyggeobakk (!) ihvertfall det de amerikanske personene i min omgangskrets mener. 5030282[/snapback] æsj? Først stappa jeg det reint opp i leppa, etterpå blanda med skruf. Begge deler funka ganske bra. Hvis jeg skal tygge den driten kommer jeg til å spy som faen hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Siden jeg var hos regulering tannlegen har jeg oppdaget noe. Jeg har studert andre folk som har hatt reggis(fjortiser på bussen osv) er at alle har reguleringen så langt oppe Tror regulering tannlegen min har vært grei, fordi min regulering er langt nede(Han har vel sett den innskrumpa strengen min ) Så han monterte det sånn at det går smertefritt og snuse. Kanskje jeg har lange fortenner, men jeg har slags hull oppi leppa så. Jeg kan putte 1/5 av en boks oppi uten at reguleringa voldtar snusen..(mer har jeg ikke prøvd). Regulering er ikke såå ille uansett, merka de 2 tenne har retta seg opp noe jævlig, kan vel ta av reguleringa etter et halvt år eller et år. Men nede må jeg vel ha 2 år. Jeg digger regulering-tannleger Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Er det ikke slik at tannleger/reguleringstannleger har plikt om å si ifra om å la være å snuse dersom det er synlig at vedkommende gjør det? Jeg vet det høres ut som bullshit, men en jeg kjenner fikk nærmest en trussel om at han skulle si ifra til foreldrene sine om hans snusbruk før tannlegen selv gjorde det. Det var reggistannlegen altså. Endret 19. oktober 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bullshit.. Han tok jo hensyn til at jeg snusa da. Alså du vet strengen krymper etterhvert, og litt opptrukket tannkjøtt. Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Attention! Nå i det siste har prisen begynt å smuldre opp med en gang jeg putter den oppi, selv om den er fast og fin etter jeg har pakket den. Dette har aldri skjedd før, noen som har noen gode råd for å få den skikkelig hard? Forresten, må si min mening om Kodiak: veldig godt, men renner fort. Veldig enkel å ta/spytte ut! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tannlegen kan umulig være pliktig til noe sånt. Det er en privatsak om man vil snuse eller ikke. Han kan nok komme med en anbefaling om å slutte, men han har jo ikke noe han skulle ha sagt. Dessuten har han taushetsplikt som alle andre leger, det du ikke vil at han skal si, sier han ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ja, en tannlege ville nok se om du snuser eller ikke lett. tilver på at de pliktgjør å siifra til foreldre om snusing. eneste plikt de har er å terrorisere intetanende barn, undommer og meg jeg hater tannleger! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg hater TANNleger jeg også, men og sette på reguleringa var greit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg avskyr begge. de er noen skitene sadister alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg