Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sterk? Sist jeg sjekket så finnes det ingen sterke snusvarienter på norsk jord. Skruf er imho ikke sterkere enn General. :-\

begrunn zZTERk..

Effekten til skruf er mye mer behagelig enn general. Jeg sitter gjerne på sofaen og lurer på hvorfor jeg ikke bare gikk ned i hagen og kjørte noe mold opp i leppen enn general.

Enig. Kan likesågodt putte en pastill eller tyggis i leppa istedenfor.

Fox karameller er faktisk veldig digg å "snuse" :D

Lenke til kommentar
hmm.. Ålesundere er kjent for være barske, tenk på GangeRolv.

Uansett. Noen som har hørt noe snakk om den nye skruffen? Type 35% mer nikotin..?

Igjen viser jeg til skruf.se og sier at Skruf stark løs, bare har 10% mer nikotin, noe som omtrent ikke er merktbart.

Lenke til kommentar
LarsP tar (nesten) aldri feil, og beviser det igjen :p

Ingen kan ha feil eller rett når det gjelder smak :p (så sant en ting er laget av jordbær, og en påstår at det smaker laks...). Hvertfall ikke på snus. Noen smaksløker er laget for lacket, noen er laget for skruf :)

Har på følelsen at det er de gamle "traverne" på snusing som bruker General, mens nye prellunger begynner med litt forskjellig, spesielt Skruf har slått bra an hos nybegynnere. Og Lacket. Lacket er bare en oppskrytt drittsnus imo.

Lenke til kommentar

Hehe, nå du ikke generalisere. Det som er bra med skruf er at den er utrolig lett å bake + at den holder seg godt på plass. Men, det er to fordeler jeg egentlig ikke bryr meg så mye om da jeg ikke baker og synes snusen skal renne litt.

Läcket er faktisk ikke så aller verst så lenge man begrenser inntaket. Jeg synes det er greit å prøve en annen snussort per 7-10 General-boks. Valget faller som regel på Läcket, Gustavus eller Grov. :)

Lenke til kommentar
Hehe, nå du ikke generalisere. Det som er bra med skruf er at den er utrolig lett å bake + at den holder seg godt på plass. Men, det er to fordeler jeg egentlig ikke bryr meg så mye om da jeg ikke baker og synes snusen skal renne litt.

Läcket er faktisk ikke så aller verst så lenge man begrenser inntaket. Jeg synes det er greit å prøve en annen snussort per 7-10 General-boks. Valget faller som regel på Läcket, Gustavus eller Grov. :)

Enig der. Godt å variere litt, men jeg hører bare alle spør meg "hvorfor kjøpte du ikke Lacket`??" når jeg har handla i sverige og mange tror den er så vanvittig mye bedre enn annen snus :p Sier ikke at den ikke er brukbar, men den skiller seg ikke noe spesielt ut fra ennen suns hverken positivt eller negativt. Bare litt oppskrytt.

Når jeg skal avveksle, avveksler jeg enten med en boks General, eller en Probe Whiskey hvis jeg får tak i. Er ikke så fan av Grov Snus siden den er så fæl å bake med måte jeg baker på.

Lenke til kommentar
hmm.. Ålesundere er kjent for være barske, tenk på GangeRolv.

Uansett. Noen som har hørt noe snakk om den nye skruffen? Type 35% mer nikotin..?

Igjen viser jeg til skruf.se og sier at Skruf stark løs, bare har 10% mer nikotin, noe som omtrent ikke er merktbart.

Skruf sterk PORSJON har 35% mer nikotin enn vanlig skruf porsjon. :thumbup:

Skruf sterk er kvalmt synes jeg. :hm: Men alt funker, liker Petblå, er så lei av alt annet, og den renner heller ikke i det hele tatt, selv etter 2-3timer og går fort å bake. :D

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Ah, da mottok man en sylinder med skruf, så får vi se om den er så forbanna god som alle skal ha det til :)

Var utrolig lett å "lempe", i hvert fall, og smaken var ikke verst.

edit: For første gang på godt over to år har jeg fått nikotinkick. Det er -åpenbart- langt mer nikotin i Skruf enn i både General og Ettan, for etter en jumbopris med Skruf har jeg faktisk fått tilbake nybegynner-svimmelheten. Grådig digg :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...