Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metropol kaktus er noe, jeg liker den ikke, men kjenenr mange som digger den..

5023850[/snapback]

Hvor får du kjøpt den hen? :D høres interessant ut.

Jeg pleier å bake prellene akkurat så store at de ikke synes på undersiden. Pleier også å holde munnen noenlunde lukket når jeg snuser. Sitter jeg med kjeften åpen ser det helt forjævlig ut :p

Lenke til kommentar
hvordan snuser dere?

noen jeg kjenner snuser sånn at du ser halve prisen henge under leppa, når du møter dem.. jeg derimot har den så langt oppe, at den ikke synes.

så hadde vært litt artig og høre hvordan dere snuser :hmm:

5023874[/snapback]

jeg har hele klumpen inne i kjeften. det er grellt når prisen henger på utsiden av leppa!

og takk @glisevask

Lenke til kommentar
Metropol kaktus er noe, jeg liker den ikke, men kjenenr mange som digger den..

5023850[/snapback]

Hvor får du kjøpt den hen? :D høres interessant ut.

Jeg pleier å bake prellene akkurat så store at de ikke synes på undersiden. Pleier også å holde munnen noenlunde lukket når jeg snuser. Sitter jeg med kjeften åpen ser det helt forjævlig ut :p

5024502[/snapback]

En kompis tok med seg fra Sverige. Tror ikke de selges i Norge

Endret av SwedishMatch
Lenke til kommentar

Hvordan jeg snuser kommer helt an på hva jeg gjør.Spiller jeg pc stor snus som henger litt.Spiller jeg fotball liten snus som gjemmes langt oppi leppen. På fest har jeg en moderat klyse som ikke synes (helt til jeg blir dritings :p). På jobb snuser bleier pga. jeg jobber med mat, mer renslig :p...

Lenke til kommentar

hehe, når du først nevner fotball. Noen som vet om han treneren Kjetil Rekdal har gitt opp snusen? Han var/er visst en storsnuser haha. Så i alle fall en morsom artikkel med ham :!: http://www.aftenposten.no/helse/article1029377.ece samme fyr som var rasende etter at laget hans var på byen en kveld og feiret til langt på natt med drikke :p

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Jeg snuser altid med hele leppa full, når jeg baker lager jeg først en kule, sp stapper jeg den opp og knuser den og lar den bre seg over hele leppa^^ ser helt forferdelig ut om jeg viser den fram :p Vet ikke hvorfor, det har bare blitt sånn.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
hvordan snuser dere?

noen jeg kjenner snuser sånn at du ser halve prisen henge under leppa, når du møter dem.. jeg derimot har den så langt oppe, at den ikke synes.

så hadde vært litt artig og høre hvordan dere snuser :hmm:

5023874[/snapback]

Bakar ein sylinder, legger den oppi, og trykker den utover sidene så man såvidt ser den.

(sant nok, no har eg slutta å snuse.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...