lokeland Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg er frelst.. Sitter med mitt livs første klæsjbakte Skruf Stark i nå.... Like før jeg vurderer å kutte ut røykinga å gå over til svenskenes herlighet! *Hooosa* Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hehe, jeg har konvertert noen flere på skolen til White, tydelig at folk liker det bare de tar seg sammen og prøver det.5015552[/snapback] Hehe, det ser sant! Jeg var ganske mye imot alt som het snus og røyk for et år siden (hadde røyka da jeg var 12, men slutta etter et par mnd.). Men så en gang jeg og noen kompiser dro til sverige så spurte han ene om jeg ville teste og da tenkte jeg faen eller vi kjører på med en deilig skruf Fikk tidenese nikotinsjokk og følte meg omtrent som om jeg var drita i en halvtime etterpå, så da vi var på vei hjem hadde jeg 10 bokser i sekken Bare folk tør å smake en gang, og gjør det riktig og får en god opplevelse, så vil folk som regel ha mer. Jeg har fått 2 jenter (ene snuser fast nå ) til å bruke snus og 3 kompiser hehe. En kompis av meg i militæret bor på rom sammen med 5 andre gutter og han har fått alle sammen til å begynne med prell Til Nazgul, Snus er religion, snus i leppa er vår "bønn" til den allmektige snusguden. Og den gode følelsen det gir er snusgudens gave til folket Jeg ser på hver boks med snus som en boks med velvære der hver eneste prell jeg baker er et lite håndtværk som nytes for å øke livskvaliteten edit: hvis noen skulle tro det, jeg har ikke røyka tjall mens jeg skrev innlegget Endret 16. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe, jeg har konvertert noen flere på skolen til White, tydelig at folk liker det bare de tar seg sammen og prøver det.5015552[/snapback] Hehe, det ser sant! Jeg var ganske mye imot alt som het snus og røyk for et år siden (hadde røyka da jeg var 12, men slutta etter et par mnd.). Men så en gang jeg og noen kompiser dro til sverige så spurte han ene om jeg ville teste og da tenkte jeg faen eller vi kjører på med en deilig skruf Fikk tidenese nikotinsjokk og følte meg omtrent som om jeg var drita i en halvtime etterpå, så da vi var på vei hjem hadde jeg 10 bokser i sekken Bare folk tør å smake en gang, og gjør det riktig og får en god opplevelse, så vil folk som regel ha mer. Jeg har fått 2 jenter (ene snuser fast nå ) til å bruke snus og 3 kompiser hehe. En kompis av meg i militæret bor på rom sammen med 5 andre gutter og han har fått alle sammen til å begynne med prell Til Nazgul, Snus er religion, snus i leppa er vår "bønn" til den allmektige snusguden. Og den gode følelsen det gir er snusgudens gave til folket Jeg ser på hver boks med snus som en boks med velvære der hver eneste prell jeg baker er et lite håndtværk som nytes for å øke livskvaliteten edit: hvis noen skulle tro det, jeg har ikke røyka tjall mens jeg skrev innlegget 5016449[/snapback] hehe, genialt innlegg! , hvert ord stemmer Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe, jeg har konvertert noen flere på skolen til White, tydelig at folk liker det bare de tar seg sammen og prøver det.5015552[/snapback] Hehe, det ser sant! Jeg var ganske mye imot alt som het snus og røyk for et år siden (hadde røyka da jeg var 12, men slutta etter et par mnd.). Men så en gang jeg og noen kompiser dro til sverige så spurte han ene om jeg ville teste og da tenkte jeg faen eller vi kjører på med en deilig skruf Fikk tidenese nikotinsjokk og følte meg omtrent som om jeg var drita i en halvtime etterpå, så da vi var på vei hjem hadde jeg 10 bokser i sekken Bare folk tør å smake en gang, og gjør det riktig og får en god opplevelse, så vil folk som regel ha mer. Jeg har fått 2 jenter (ene snuser fast nå ) til å bruke snus og 3 kompiser hehe. En kompis av meg i militæret bor på rom sammen med 5 andre gutter og han har fått alle sammen til å begynne med prell Til Nazgul, Snus er religion, snus i leppa er vår "bønn" til den allmektige snusguden. Og den gode følelsen det gir er snusgudens gave til folket Jeg ser på hver boks med snus som en boks med velvære der hver eneste prell jeg baker er et lite håndtværk som nytes for å øke livskvaliteten edit: hvis noen skulle tro det, jeg har ikke røyka tjall mens jeg skrev innlegget 5016449[/snapback] enig der Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hehe, jeg har konvertert noen flere på skolen til White, tydelig at folk liker det bare de tar seg sammen og prøver det.5015552[/snapback] Hehe, det ser sant! Jeg var ganske mye imot alt som het snus og røyk for et år siden (hadde røyka da jeg var 12, men slutta etter et par mnd.). Men så en gang jeg og noen kompiser dro til sverige så spurte han ene om jeg ville teste og da tenkte jeg faen eller vi kjører på med en deilig skruf Fikk tidenese nikotinsjokk og følte meg omtrent som om jeg var drita i en halvtime etterpå, så da vi var på vei hjem hadde jeg 10 bokser i sekken Bare folk tør å smake en gang, og gjør det riktig og får en god opplevelse, så vil folk som regel ha mer. Jeg har fått 2 jenter (ene snuser fast nå ) til å bruke snus og 3 kompiser hehe. En kompis av meg i militæret bor på rom sammen med 5 andre gutter og han har fått alle sammen til å begynne med prell Til Nazgul, Snus er religion, snus i leppa er vår "bønn" til den allmektige snusguden. Og den gode følelsen det gir er snusgudens gave til folket Jeg ser på hver boks med snus som en boks med velvære der hver eneste prell jeg baker er et lite håndtværk som nytes for å øke livskvaliteten edit: hvis noen skulle tro det, jeg har ikke røyka tjall mens jeg skrev innlegget 5016449[/snapback] enig der 5016613[/snapback] Second That! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Til Nazgul, Snus er religion, snus i leppa er vår "bønn" til den allmektige snusguden. Og den gode følelsen det gir er snusgudens gave til folket Jeg ser på hver boks med snus som en boks med velvære der hver eneste prell jeg baker er et lite håndtværk som nytes for å øke livskvaliteten edit: hvis noen skulle tro det, jeg har ikke røyka tjall mens jeg skrev innlegget 5016449[/snapback] hhaa, kjempe bra skrevet! kunne ikke sagt det bedre selv! og.. da var 2 bokser white innkjøpt! takker igjen fredric for å ha reklamert for denne herligheten! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Feh: Amen!! Blitt skikkelig forelska i Skruf Stark nå.. Gir ihvertfall effekt! Og er herlig å fin under leppa. Sitter som støpt i 20 minutter, før den begynner å løse seg opp. Sånn ca. samtidig som jeg spyttern ut. Søstra mi kjøpte bare 2 bokser, men snart blir det en rull på meg! =D Putta en 50-øring oppi. Den har etsa, så nå er snusen enda bedre å bake igjen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Haha, fikk en boks General Løs på skolen i dag. Den var i papp. Ble først veldig skuffet, men så begynte jeg å se på boksen, og nå synes jeg den er kjempefin. Haha, bakte min første noensinne i dag. Mer eller mindre vellykket, men den ble ikke så værst Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 putta du en møkkete mynt ned i snusboksen din :| Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 litt nasty ja, med tanke på at det er tusenvis av personer som har berørt mynten, og kanskje onanert, bæsjet eller lignende før de har tatt i den uten å vaske seg. alle disse bakteriene samler seg i snusen, og når du svelger saften fra snusen får du dette i deg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jepp, jeg hadde nok holdt penger og matvarer for seg selv. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, å leve er skummelt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jepp, jeg hadde nok holdt penger og matvarer for seg selv. 5019181[/snapback] enig der. å blande de blir litt nasty! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det har jeg faktisk tenkt over. man får jo også en del bakterier i seg når man ikke vasker hendene før man baker og stapper den under kjeften. jaja... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som kan fortelle meg hvor de har det at skruf er sterkere enn general fra ? Jeg skal ikke si at jeg tvilere, men det irriterer meg at jeg må sitte å lese post på post om at skruf er sterkere enn general, om dere ikke kan vise til noen kilde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Sikkert andre virkestoffer, snuser jeg skruf om morningen så får jeg nikotin-sjokk. Og en kompis av meg kaster opp av skruf (Han snuser nesten aldri, og snuser han bommer han general av meg ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan noen anbefale ett merke som selges i Norge, som er mild, men som fortsatt "smaker" godt? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 General eller Ettan. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan noen anbefale ett merke som selges i Norge, som er mild, men som fortsatt "smaker" godt? 5020386[/snapback] Løs eller pose? Løs: Petterøes, Tiedemans (har ikke prøvd selv, men de er milde) Pose: General White, Catch Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tiedemanns, ettan og Lacket er ganske greie nybegynnersnus. Har ikke Tiedmanns en mintsmak om jeg husker rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg