lokeland Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvor lenge har du snusa da? General er helt greit, men Skruf er nok kongen.. Regjerende.. Best med en ubakt en ja! Veit ikke åssen det er med de boksene, men de holder tydligvis på å bytte over. Så de som fortsatt har plast-bokser har eldst snus.. Tror jeg det blir! Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvor lenge har du snusa da?General er helt greit, men Skruf er nok kongen.. Regjerende.. Best med en ubakt en ja! Veit ikke åssen det er med de boksene, men de holder tydligvis på å bytte over. Så de som fortsatt har plast-bokser har eldst snus.. Tror jeg det blir! 5010329[/snapback] Har vært trofast mot General i ca. 6år nå Skruf er etter min mening altfor svak og smakløs. Vil si at den stiller på ca. samme linje som Röda lacket, altså samme nytten som en tyggis oppunder leppa Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 PAppboksene er så kalrt den som boksen er best. Synes snusen holder seg lenger i de. Skruf er bare gummi General eller Grov snus er de som regjerer. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette er et bra eksempel på at: Smaken er som baken (av og til stinker den). Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 AimAr Postet i dag, 18:34 Dette er et bra eksempel på at: Smaken er som baken (av og til stinker den). Hehe, det kan du godt si. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 NED MED SNUS, NED MED SNUS! Neida, slapp av. Jeg hverken snuser eller røyker, og er genrelt lite plaget av at andre gjør det. (Noen røykere mangler dog total mangel for respekt, men nok om det) Eneste grunnen til at jeg skriver her er at jeg synes det var en utrolig morsom tråd, ihvertfall for meg der snus ikke er religion. Har bare lest første siden, men synes det var morsom lesing om bakemetoder, former og ikke minst hamsterbleier! Det var alt egentlig. Fint lite poeng i posten min, men unnskyldningen får være at jeg er fyllesjuk som fy... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvor lenge har du snusa da?General er helt greit, men Skruf er nok kongen.. Regjerende.. Best med en ubakt en ja! Veit ikke åssen det er med de boksene, men de holder tydligvis på å bytte over. Så de som fortsatt har plast-bokser har eldst snus.. Tror jeg det blir! 5010329[/snapback] Har vært trofast mot General i ca. 6år nå Skruf er etter min mening altfor svak og smakløs. Vil si at den stiller på ca. samme linje som Röda lacket, altså samme nytten som en tyggis oppunder leppa 5010359[/snapback] Mener du at du kun har snust general i 6 år? Eller at du som oftest helst vil ha deg en general under leppa? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 General sterkere enn Skruf? Trudde jeg aldri skulle få høre den jeg! :S Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) det er rett og slett bullshit. fakta er at skruf inneholder mer nikotin en general. dette er bevist, og ingen kan nekte for det. EDIT@leif Endret 16. oktober 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kilde ? Men general er uansett mye bedre å ha under leppa, føler meg ikke tøffere om jeg bruke skruf fordi det er så mye nikotin^^ Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 det er det samma om det er mer nocotin i skrufen, når det er general som smaker best. og som er den regjerende snus kongen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er så lei General-smaken.. Derfor jeg begynte med Skruf! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg testa en boks skruf, ble lei av den General blir man ikke lei av. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 General er evig oppskrytt. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Når du har snuset lenge merker du ingen forskjell på nikotin innholdet i Gen og Skruf. Synes at General smaker bedre derfor er den favoritten. Bleie derimot, der er Skruf best! Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Mener du at du kun har snust general i 6 år? Eller at du som oftest helst vil ha deg en general under leppa? 5014029[/snapback] Jeg har smakt på det meste som finnes av snus, men aldri kjøpt mer enn en boks bare for å teste.....uups 2unntak: Petterøes blå og Hawk. På ungdomsskolen var de litt "in" så da kjøpte jeg de noen ganger. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 må si jeg nesten aldri har snust noe annet en general.. men så lenge den smaker såpas digg, så trenger jeg jo ikke noe annet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vanelig general bleie smaker dritt! enkelt og greit! har gått fra den til white etter anbefaling fra mongo fury(husker ikke det nye navnet ditt.. fredric??) derfor må jeg slenge meg på bølgen om at skruf er bedre enn vanelig general. til du som sa at general er sterkere enn skruf har jeg bare en ting å si: BULLSHIT! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 må si jeg nesten aldri har snust noe annet en general.. men så lenge den smaker såpas digg, så trenger jeg jo ikke noe annet 5015216[/snapback] Kall meg Frederic, eller noe i den duren Hehe, jeg har konvertert noen flere på skolen til White, tydelig at folk liker det bare de tar seg sammen og prøver det. General er _ikke_ sterkere enn skruf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg