M`kululu Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ahh.. har begynt å snuse mer etter at jeg kjøpte de Whote boksene. virkelig god snus. luker/smaker ikke like ille som vanelig general blei, og renner ikke før etter lang tid. anbefales virkelig! er white portion noe mint greier eller noen annen smak på?? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 White portion er ikke med mintsmak. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 U løkky mothar bliiipp TFrodo... Hadde sluttet å spise med den prisen på snus og bare snust i stedenfor men fikk en rull av muttern i dag. så trenger ikke kjøpe der på en liten stund.. hehe men jeg synes det er nok med 25 kroner for en boks azz.. synes det går nok penger, selv med den prisen... men det er en nodvendighet da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tydelig at mange ikke har egen inntekt her Eller bruker alle penga sine på hw. 25 kr er jo ikkeno? Det er en brus og en sjokkis på butikken liksom... Synes selv ikke at 50 er dyrt egentlig. Går det en boks om dagen kan det bli dyrt, det er jeg enig om, men de fleste her snuser jo bare en 2-5 bokser i uka? Hver krone jeg bruker på snus ser jeg på som en investering for velvære Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tydelig at mange ikke har egen inntekt her Eller bruker alle penga sine på hw. 25 kr er jo ikkeno? Det er en brus og en sjokkis på butikken liksom... Synes selv ikke at 50 er dyrt egentlig. Går det en boks om dagen kan det bli dyrt, det er jeg enig om, men de fleste her snuser jo bare en 2-5 bokser i uka? Hver krone jeg bruker på snus ser jeg på som en investering for velvære Penger er ikke et problem. Men det er FOR dumt å betale for mye. For å si det sånn bor du fem min fra butikken og 10 min fra svenske grensen så er jo valgtet enkelt... SVERGIE here I come. Men jeg bor i Bergen så.... Får heller bare bestille fra nettet Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tydelig at mange ikke har egen inntekt her Eller bruker alle penga sine på hw. 25 kr er jo ikkeno? Det er en brus og en sjokkis på butikken liksom... Synes selv ikke at 50 er dyrt egentlig. Går det en boks om dagen kan det bli dyrt, det er jeg enig om, men de fleste her snuser jo bare en 2-5 bokser i uka? Hver krone jeg bruker på snus ser jeg på som en investering for velvære Penger er ikke et problem. Men det er FOR dumt å betale for mye. For å si det sånn bor du fem min fra butikken og 10 min fra svenske grensen så er jo valgtet enkelt... SVERGIE here I come. Men jeg bor i Bergen så.... Får heller bare bestille fra nettet sant det.. eller du har en som selger billig boende i nærheten Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tydelig at mange ikke har egen inntekt her Eller bruker alle penga sine på hw. 25 kr er jo ikkeno? Det er en brus og en sjokkis på butikken liksom... Synes selv ikke at 50 er dyrt egentlig. Går det en boks om dagen kan det bli dyrt, det er jeg enig om, men de fleste her snuser jo bare en 2-5 bokser i uka? Hver krone jeg bruker på snus ser jeg på som en investering for velvære Penger er ikke et problem. Men det er FOR dumt å betale for mye. For å si det sånn bor du fem min fra butikken og 10 min fra svenske grensen så er jo valgtet enkelt... SVERGIE here I come. Men jeg bor i Bergen så.... Får heller bare bestille fra nettet Hvor pleier du å bestille fra på nett? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nøkk ur sælf ut http://www.northerner.com/snus.html Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) er det særlig billig og kjøpe over nettet a? sparer mann noe særlig penger i forhold til hva det koster på f.eks Rimi? Endret 13. oktober 2005 av TFrodo Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) dobbel post lol meg Endret 13. oktober 2005 av Lolliken Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 er det særlig billig og kjøpe over nettet a?sparer mann noe særlig penger i forhold til hva det koster på f.eks Rimi? Jupp 30 $ for en 10 pakning dvs 210 kr + porto 10$ dvs 70 = 280 kr Hvis du er uheldig blir det 24% moms = 67 Tilsammen = 347 En norsk pakke koster grovt regnet 55 kr og 10 stk 550 Dermed blir det en gevinst på 203 kr...!! altså nesten 4 hele stappfulle bokser med snus! Norge er et dyrt land. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 wow, kanskje jeg skal handle litt over nettet jeg også! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bare forestill deg hvordan det blir uten porto og moms du.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bare forestill deg hvordan det blir uten porto og moms du.. 5000326[/snapback] og til du som lurte: nei, white er ikke smakstilsatt. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Men pakken kan bli sjekka i tollen, og da blir den liggende der i varmen i sikkert en uke, og så må man betale avgift og da blir det dyrt. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 snusen blir ikke akkurat god av det men det blir bare rundt 60 -70 kr ekstra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 halvråtten snus = ærsj ærsj! Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 enig der azz... digg med fersk kald pris azz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ja. har en gammel boks med general som jeg tok en av for noen timer siden. jeg glemte den igjen bak pc'en da jeg oppgraderte for en stund siden, så den har fått all den varme luften på seg fra kabinettet. uff, så grusomt. holdt på å brekke meg. trodde ikke den var så harsk! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Sitter å snuser opp etterlevninger fra sommerfylla. Hehe, bokser som jeg finner så og si overalt. Forsatt like god ... Litt gammel snus har aldri drept noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg