Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Føler jeg har litt ansvar for det, siden jeg anbefalte dem det er jeg glad for at du gjorde! virkelig god snus. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Føler jeg har litt ansvar for det, siden jeg anbefalte dem det er jeg glad for at du gjorde! virkelig god snus. Er det snakk om vanlig General White portion, eller finnes det General Large White også? Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 er det lite eller mye og snuse ca 2 bokser i uka? etter deres mening? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Lite etter min mening. Endret 11. oktober 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lite etter min mening åsså. For meg er det vanlig å bruke 4 til 5. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 kansje jeg får snuse litt mer herlig general da Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 For meg høres det mye ut. Men så bruker jeg bare 1-2 priser i helga! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 kansje jeg får snuse litt mer herlig general da Har ikke råd til det nå. Bruker vel kanskje 1 boks i uka jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 er det lite eller mye og snuse ca 2 bokser i uka?etter deres mening? Lite etter min mening. Går fort ei eske om dagen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har noen forbrukt en pølse/rull (eller hva ungdommen kaller dem nå til dags) På ei uke? Eller litt bedre formulert: Hvor kort tid har du noen kang brukt på ei pølse? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) 7/8 dager. Edit: Hvis det er en stokk du mener. Endret 12. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har noen forbrukt en pølse/rull (eller hva ungdommen kaller dem nå til dags)På ei uke? Eller litt bedre formulert: Hvor kort tid har du noen kang brukt på ei pølse? Ehmmm, ehhh, ja sikkert... sikkert noen par dager? Hvis det er en tipakning med snus du mener så er det rundt 14 dager... Og det kallen rull. Prille = en porsjon med løssnus Bleie = en porsjonsnus boks = vel en boks Rull = 10 stk bokser Litt overtrøtt når jeg skriver dette så bare tilgi meg hvis jeg er på bærtur Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bruker ca 1 boks i uken, men pleier å variere med både løssnus og porsjon. Så fortærer vel omtrent 2 bokser i uken jeg også. Dyrt blir det ja Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Var en gang i syden uten snus i to uker. Når jeg endelig kom hjem til Bergen kjøpte jeg en rull med General på taxfree, den gikk vel rimelig kapt ned ja Husker ikke helt hvor lang tid jeg brukte, men varte vel ikke en uke.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bruker ca 1 boks i uken, men pleier å variere med både løssnus og porsjon. Så fortærer vel omtrent 2 bokser i uken jeg også. Dyrt blir det ja Dyrt? Jeg har funnet ut at jeg faktisk sparer penger på å snuse. Hos meg går det en 3-4 bokser i uka av enten porsjon eller løs, og det blir ca. 150-200 kr. i uka. Hvis jeg ikke hadde snust, ville jeg gjort som jeg gjorde før jeg snuste, å spise en haug med godteri, hold-it, cola og all slags dritt som jeg egentlig ikke trenger Jeg testet en uke uten snus, brukte over 300 kr på snop og snacks! det er mye. Legger ikke på meg så jeg kan spise så mye junk uten at det går utover vekta, skummelt egentlig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 jeg snuser som regel mere om jeg har mindre :/ men kan lett snuse opp 10 bokser på en uke. Snuser som regel en boks per dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det snakk om vanlig General White portion, eller finnes det General Large White også? Large WHite. var i allefall det det sto i butikken. har ikke sett på boksen. er det lite eller mye og snuse ca 2 bokser i uka? syntes det høres mye ut jeg. bruker max en.. 2 om dagen gjør godt under leppa Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Snsuer mer enn jeg egentlig trenger. Når jeg kjeder meg blir til at jeg fyrer en pris under leppa bare for å gjøre det liksom.. Og så pakker jeg meg alltid en i vært friminutt.. Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 betaler ikke mer en 25 kroner boksen jeg da.. for det er en som selger tobakk til folk i nærheten (litt svart).. så har fint råd til mer en 2 bokser i uka Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 U løkky mothar bliiipp TFrodo... Hadde sluttet å spise med den prisen på snus og bare snust i stedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg